bella1984 Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 Vi vurderer å reise dit, har snakka med dem og de virker utrolig koselige og de hadde liksom tid til å snakke med oss. Vi følte oss virkelig godt mottat og forstått. Vi hadde i utgangspunktet tenkt å velge en privat klinikk i nærheten av oss, men de har vi fått dårlig erfaring med-- føler ikke at de tar oss på alvor. De har blant annet sagt de skal ringe oss flere ganger uten at de holder avtalen, de skulle ha sendt ut respt flere ganger uten at den har kommet, vi må nesten finne ut av alt selv ,og legen snakker gresk i våre ører- vi skjønner ingenting, føler at vi kommer ut fra klinikken som et større spørsmålstegn enn det vi var når vi kom...osv- trodde private klinikker skulle være mer service innstilte enn som så......vi har vært veldig frustrerte.så nå er vi lei! Noen med erfaringer fra ciconia? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10475204-ciconia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bompimamma:) Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 Hei Har selv bare positive erfaringer med Ciconia. Kjempe hyggelige folk som jobber der. Er nå ruger etter 2. ICSI forsøk, og det viser seg at jeg nå er GRAVID! Bare å spørre om du lurer på noe spesielt. Jeg har i alle fall følt meg velkommen de gangene jeg har vært der. De har tatt seg tid, og de har gjort alt for å legge forholdene best mulig til rette for oss. Blir selvfølgelig litt ekstra stress siden Ciconia ligger i Danmark og ikke i nabolaget, men det har absolutt vært verdt det! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10475204-ciconia/#findComment-10475349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Hei! Vi hørte til Ciconia før. Skal nå til Hausken... Ble tatt veldig godt imot på Ciconia og alt var veldig bra. Vi visste ikke noe bedre heller, eller hvordan ting skulle være. Hadde tilsammen 4 forsøk og 5 avbrutte. Etterhvert ble de litt "lei" av oss. Karsten som hadde hatt all kontakt med oss fra starten, snakket ikke med oss lengre osv... Det passer overhodet ikke med det totalinntrykket en har fra starten der. Da forsøkene ble mislykket flere ganger, følte jeg ikke at vi fikk den støtten vi trengte. Da vi etter hvert mislykkede forsøk, skulle igang med et nytt, var det veldig få forandringer i medisindose. Spurte han noen ganger om det var lurt å prøve noe helt annet. Spurte om jeg kunne prøve bare sprøyter, ikke spray. Gjorde det noen ganger, men ingen endring. Følte ikke at han hadde noen gode råd.... Sikkert fint å være der om alt går som det skal og en er innenfor "normalen". Tullemor hadde også 3 forsøk der- veldig mye rot. Da hun skulle få svar på blodprøven om hun var gravid eller ikke, tok det maange dager før de ringte tilbake...... Man blir tatt godt imot og føler seg velkommen. Men føler ikke at de har gode nok forslag på hvordan ting passer for akkurat deg. Rart en kan foreslå så mye selv.... Han burde jo kunne mer enn meg.. Kontaktet Hausken i sommer og dro dit for en samtale. Det er virkelig FØRSTE GANGEN noen virkelig har tatt MEG på alvor. Han sa ikke at Danmark hadde gjort mye feil, men at det hadde blitt gjort en del "rare" ting. Forsøk som ble avbrutt uten at han ville sett noen grunn til det..... Han ville heller aldri ha anbefalt å droppe sprayen.... Men denne gangen følte jeg at endelig noen så på hele min historie og hørte på det jeg fortalte. Og han sa at jeg selvfølgelig ikke skal ha samme opplegg som alle de siste gangene, det gikk jo ikke. Så nå er jeg veldig positiv og det kjennes bra at jeg har fått et opplegg som passer til akkurat meg. Vi er alle veldig forskjellige, så noe som passer for en person, passer ofte ikke til en annen person. Har du vært i kontakt med Hausken? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10475204-ciconia/#findComment-10476275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå