Gå til innhold

ANGÅENDE VEKT OG SVANGERSKAP


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er bare 155 høy og veier 68 kilo...så er nok overvektig men har ingen stor mage det viser ikke så veldig mye for jeg har en kraftig beinbygning som veier en del sa legen til meg engang.men jeg er redd siden jeg er lav så vil jeg få en så veldig tung kropp. Tror dere jeg kan klare dette svangerskapet uten plager?redd jeg går mye opp i vekt nå... jeg slanket meg 8kilo for en stund siden og nå er 5 komt på igjen men ikke i cm.

Er redd jeg bare blir en liten ball..MEN KAN IKKE SLANKE MEG NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal du ikke tenke på vekt! ikke bra for babyen å ha en bekymret mor som ikke er fornøyd med seg selv... En som er "tykk" kan ha mindre plager enn en "tynn"....det kommer ann på så mye! Jeg har også hørt at det er noen med litt ekstra kilo som ikke går opp så mye fordi det jevner seg ut...Bare spis sunt og godt og gå litt turere/ tren så holder både du og babyen din seg i form. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke slanke deg nå :-) - og faktisk kan du få bedre melke kvalitet om du ikke er for tynn. I mitt 1 svanger skap la jeg kun på meg 6 kg og var tynn fra før og ammet kun i ca 3 mndr for det var lite næring i melka. 2 gang la jeg på meg ca 15 kg og ammet til ungen var 8 mndr. Nå er jeg rundt 10 uker på vei og har allerede lagt på meg 3 kg, men orker ikke stresse med det. Det er jo nå jeg har lov til og kose meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...