Tonje,kristine Skrevet 25. september 2007 #1 Del Skrevet 25. september 2007 Hei jenter:) Jeg trenger en bekreftelse på hvor mange vi blir på torsdag. I tillfelle vi må bestille bord:) klokken 18:00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjecs Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m&m_82 Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg er fremdeles med:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GladLinn Skrevet 26. september 2007 #4 Del Skrevet 26. september 2007 Hei Tonje, Jeg hadde gledet meg så til å møte dere alle sammen, men må nok dessverre melde avbud. (skal reise til USA) Jeg er helt klart med neste gang. Hilsen, Linn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlis Skrevet 26. september 2007 #5 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje,kristine Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 26. september 2007 Møtes utenfor hard rock cafè da folkens:) vi ble jo ikke så mange men kan få det like koselig for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ida Skrevet 27. september 2007 #7 Del Skrevet 27. september 2007 Hei jenter! Jeg beklager sentilbakemelding, men mannen min er på jobb i Bergen så jeg må dessverre melde avbud, men jeg er også med neste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aussimagen Skrevet 27. september 2007 #8 Del Skrevet 27. september 2007 Heisann Har ikke sett at det skulle være treff før nå - skal flytte leilighet i dag men blir kjempegjerne med ved neste treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ANN-MARIE Skrevet 27. september 2007 #9 Del Skrevet 27. september 2007 Hei ; ) Sorry sen tilbake melding. Jeg kommer. Vi sees ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iiida82 Skrevet 27. september 2007 #10 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg ville gjerne være med, men er ikke så bra form idag. Blir med neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå