gutt i mai. Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heisann. jeg hadde en liten blødning i hælga,som heldigvis nå har gitt seg,jeg var hos legen min i går,og etter gu,sa hun at alt så bra ut,men jeg er så utrolig nervøs og urolig,og spurte om ulralyd,men det var ikke på tale..så det endte med en sykmelding,nå går jeg hjemme og er utrolig nervøs for at noe kan være som det ikke skal.kan jeg selv ringe på sykehuset og høre om ultralyd eller må man ha henvisning fra lege? ble litt langt det her ,men håper noen kan svare:)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har ikke vært hos lege enda men ringte rett til min private gynekolog for time og de satt meg opp på utralyd med engang.. Betaler riktignok for det men likevel er det kanskje et tips? Syns det virker uprofft av legen å nekte deg UL! Hva er det for noe? ANdre har jo mange.... Men blødninger er heldigvis ikke så uvanlig, så håper du klarer å slappe av og ikke stresse for mye! Lykke til!!!
Fullrulle86 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 jeg hadde også en blødning i helga, men det gikk fort over til brunt å nå har jeg ingen ting så håper virkelig det gikk bra! vet hvordan det er å gå rundt å lure om noe er galt liksom.. skal til legen i morgen jeg sp jeg håper virkelig han sender meg til UL for jeg orker ikke går sånn som dette! hvor lenge ble du sykemellt?
gutt i mai. Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 jeg ble sykmldt i en uke,så skal jeg tilbake til legen igjen neste uke,men lurer på om jeg skal ringe igjen og høre om ultralyd,orker rett og slett ikke gå rundt og være så bekymret,blir jo helt sprø av det. du får ha lykke til,så håper vi at vi får ultralyd:)
ambumamma Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 krev ul og hils fra meg. jeg fikk gu etter en blødning og legen sa at alt var ok, men jeg var så stressa så for å roe meg sendte han meg på ul. og der så de at fosteret var dødt. hadde vært det noen uker, så jeg stoler desverre ikke på kun legens undersøkelse lenger. skal ha ul for å sjekke om alt er ok. er forresten gravid igjen nå ug skal på ul imårra.
Jeannie77 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hei, jeg har hatt de samme symtomene... Jeg gjorde kort prossess og fant en privat gyn.klinikk. Har time til UL imorgen tidlig. Koster meg ca. 500 kr, det er det definitivt vert, fremfor å krangle med legen min! For det er absolutt ikke lett å få en henvisning fra lege hvis det ikke er noe veeeldig alvorlig.... Dessverre.... Det er sikkert noen her inne som kan tipse deg om noen private klinikker..... Lykke til!!
Meg og gutten min Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 inne fra 2.trimester.. jeg hadde blødning en helg, kontakt vikarlege på mandag som ikke ville sende meg på UL da det var så lite blod. enten så var den en begynnende abort eller så var det bare en blødning fra morkaken eller noe. ble sykemeldt ei uke. den natten klarte jeg ikke sove og jeg gråt hele kvelden. ville ikke sitte hjemme og vente ¨på en abort. ringte tidlig dagen etter til legen og krevde en UL. han undskyldte seg med å si at det ikke var bra med for mange UL og da sa jeg at da ville jeg alikevel reise til en privatklinikk og ta UL. da kontaktet han sykehuset med engang og jeg fikk velge mellom flere timer den dagen. de har ikke så mye å gjøre der oppe!det er ikke bra å gå og engste seg. men dobbeltskjekk hvor blodet kjem i fra. hos meg kom det faktisk fra bak og ikke fra skjeden..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 jeg fikk heller ikke UL av legen etter blødning. Jeg ringte legevakten på kvelden, og de tok seg så godt av meg!! Fikk se den lille sprelle i magen, og jeg ble så glad. Stå på dine krav!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Ta kontakt direkte med fødeavdelingen ve det sykehuset du hører til og fortell om hvordan ting er fatt, kanskje de kan hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå