Gå til innhold

Jeg får en jente :)

Anbefalte innlegg

Er så glad for at min lille søte spire har det fint..Alt er fint og ser bra ut....

Er ingen jenter i familien før,så dette er skikkelig stas....

Gleder meg så innmari til hun kommer.....

Det er nå det føles virkelig for meg,det å se sin lille inni seg.. Litt av en artig spire,vinker og sparker gjorde hun da jeg var på ultralyd....

Etter ultra lyd så ble det så virkelig for meg at jeg ser virkelig frem til å føde mitt barn..Mitt første baby....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10474616-jeg-f%C3%A5r-en-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :)

Tusen takk til alle..

Ja,jeg har tenkt litt på navn...Falt for navnet Amalie..Synes det var et fint navn,men alt kan jo forandre seg når ungen kommer...

en venninne av meg hadde funnet navn,men når jenten hennes ble født så var det liksom en selvfølge at hun skulle hete Isabel..Hun bare så på henne og tenkte : isabel :) hehehe,litt artig ...

Jeg fikk termin:alt i fra 14 febuar til 28 februar....og selvfølgelig 14 dager over terminen,28 til 12 mars....

Annonse

Hei.Skal ha jente vi også..Har termin 27 februar,kan gå over da 27 til 12 mars:) Har tenkt på navn allerede,Andrea...Falt for det navnet,det kom liksom helt av seg selv...Har noen kjøpt litt klær allerede eller?? Syns det er så mye fint å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...