JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal ihvertfall, håper jeg ikke blir alene... =)
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg har tenkt meg på kino! Men regner med du mener torsdag! Møtes utenfor Saga sånn halv ett? Uff, vi har tatt vaksiner i dag, hyling hele kvelden... Synes å huske at du nevnte at Ayla var litt utafor også, hvor lenge varte det?
Gjest Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan ikke bli med på kino imorgen. Prøver å få til Kokkamok på fredagen ! Vi skal ta vaksine imorgen - det høres ut som om det gjelder å ikke ha for mye planer resten av dagen... Stakkars liten.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Selvsagt mener jeg torsdag, jeg henger bare ikke helt med i svingene her:) Får skylde på ammetåka... Huff ja, vaksiner er ikke noe morsomt. Stakkars små guttene. Aila var også litt utafor ja, hun sov nesten hele dagen, sutret utover kvelden og fikk feber på natten og litt dagen etter:( Det var ikke no særlig nei... Håper guttene deres slipper så mange plager da.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Båten min er i Oslo fem på halv, så jeg skal prøve å rekke det til halv, kan hende jeg er fem minutter forsinket hvis jeg møter noen hindringer...
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Skal alltids klare å slå hjel 5 minutter, se etter meg i godtebutikken I dag var Sondre heldigvis sitt gamle glade jeg igjen! Puh, bare to måneder til neste gang...
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg tror jeg sier det sann at jeg kommer viss jeg får litt søvn i natt. Jeg er så trøtt og sliten, så om jeg ikke får noe søvn i natt så må jeg nesten ta meg en høneblund sammen med Sienna i morgen. Så med andre ord, kanskje, kanskje ikke...
Februarnurk Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Vi kommer også!Gleder oss!Vi sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå