Fruen i huset Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 I min svangerskapsdagbok står det for uke 9: "huden din har begynt å forandre seg". Jeg tenkte, jaja, det merker jeg sikkert ikke noe til ... I går kommenterte min mann at kinna mine var så glatte og deilige ) MEN: Våknet i dag og det klødde sånn i kinna... Huden i ansiktet er sår og "skjellete"... Andre som merker forandringer? Noen råd om salver og kremer?
så gla' Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei! Jeg sliter med det samme problemet. Rød, sår og skjellete hud. Er 10+1 i dag, men har slitt med det noen uker. Jeg hadde de samme plagene i forrige svangerskap. Siden det ikke ser ut til å bli bedre, tok jeg det opp hos legen i dag. Jeg har prøvd masse forskjellige kremer. Ingenting hjelper. I dag fikk jeg derimot resept på en fet krem m/litt hydrokortison. Håper den hjelper, for jeg har følt meg ganske så udelikat de siste ukene. Tror kremen kan kjøpes reseptfritt egentlig, den heter Mildison. Men, aner jo ikke om den hjelper da..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hei, Jammen bra at det ikke bare er meg som trodde jeg plutselig var blitt angrepet av et spedalsk utslett i ansiktet! Grøss og gru..jeg er vant med å ha ganske fin hud, har aldri hatt problemer med kviser, utslett o.l. Men nå når jeg er gravid så har jeg plutselig fått et parti på haken som er skjellete og med noen hudormer/kviser..liksom tørr/skjellete og fet på en gang??? Har også en slik skjellete flekk under/ved siden av det ene øyet...merkelig. Flere?
laroos Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Tør jeg spørre hva slags svangerskapsdagbok du har? Er på jakt etter en god en, men synes det er litt vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå