Gå til innhold

3 positive tester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått ei uke siden jeg tok 3 positive tester. Føler at jeg ønsker å ta en til, men jeg er så redd for at den skal være negativ.. Er jo ingen ting som skal tilsi det. Er flere dager over mensen og jeg har symptomer. Er er det noen andre som også har følt det sånn? Føler meg så utrolig teit.... Jeg har tilogmed vært hos legen og tatt test og fått det bekreftet. Herregud så teit jeg er. Testene jeg har tatt her hjemme har blitt veldig svake, men jeg tok bilde av den ene testen, så jeg må se på det bilde. Der ser man tydelig et pluss tegn. Jeg er jo gravid? jeg må jo få positiv test nå også?

Mye teite tanker for tiden.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he gratulerer og velkommen til 1.trimester! Tror det er mange av oss som har tatt noen tester før vi trodde våre egne øyne. En positiv test er en positiv test, så nå har du begynt den laaange venteperioden sammen med oss frem til 2.trimester!

Lykke til!

Skrevet

Jeg var/er akkurat sånn. Følte jeg "løy" når jeg fortalte familien at jeg var gravid... Hehe... Skal på tidlig ultralyd om ett par dager og har fortsatt mareritt om at legen skal si: Nei, du er i alle fall IKKE gravid...!

Hehe ;) Men en pos.test er en pos.test! :)

Skrevet

Synes ikke du er teit i det hele tatt. Jeg har tatt 2 positive tester, har alle symptomer og det er 42 dager siden siste mens. Likevel kan jeg ikke la vær å tenke om det hele er innbildt!?! Prøver ikke å tenke på det og slappe av men det er fullstendig umuligt. Er fx inne på denne siden i arbeidstiden, det er vel et tegn på mani!?!

Lykke til ;o)

Skrevet

Hehe.. Jeg er bare på to tester så langt jeg da.. Men forstår det ikke og lurer på om mensen kommer hele tiden. Murrer jo skikkelig... ;)

Men vi har god tid til å venne oss til tanken og nyte det. Er jo enda en stund til det synes også... Men det er nok sant! (måtte vise sambo testen jeg da for å få bevitnet med andre øyne.. hehehe..=) Bare ler om dagen jeg da..)

Lykke til og god tur på UL ;)

Skrevet

Grattis:) med 3 positive tester er du nok gravid ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...