Gå til innhold

April: kle seg ut?

**synne**

Anbefalte innlegg

Når begynner de å kle seg ut egentlig? Ikke bare i ferdigsydde kjøpedrakter til karneval i barnehagen... Men sånn kle seg ut som gammel dame, eller baby, eller pen dame med veske.. (mimre)..? Lurer på om jeg skulle sydd noe utkledningstøy til snuppa, men gidder jo ikke lage noe som ikke blir brukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... det vet jeg jammen ikke... Men ser jo at snuppi liker å ta på seg mamma's sko innimellom... Og så liker hun veldig godt å få ansiktsmaling, både i barnehagen og hjemme... Men det har liksom ikke begynt med den type utkledning som du nevner... Men du så kjekt det blir når du kan få sy slike ting også!! Kan tro det blir kjekt med et hjemmesydd prinsessekostyme når DEN trenden kicker inn.. Og det tror jeg ikke er lenge til enda, ser ungene i gata er VELDIG opptatt av prinsesser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg og! Hun er veldig glad i prinsesser da.. :) Og ELSKER å gå med kjole og skjørt, men er ikke helt flink å kle av og på seg, selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, nei men kle seg selv SKAL de likevel... Kan være en prøvelse særlig om morgenene når en skal avgårde i barnehage og nå jobben i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenke meg det, ja.. hihi.. her går det jo greit for jeg er jo hjemme i permisjon igjen nå.. Så sjelden vi har det travelt om morningen.. Snuppa er faktisk ganske konfortabel med at mamma kler på enda... mulig vi må gjøre noe med det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - skal kle på selv, skal gjøre ALT SELV.! Hun skal også finne frem klærne sine selv, DET kan by på utfordringer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er snuppa i full gang med rollespill. Spiller mor og barn med søsken - men kanskje hun ikke hadde det om hun ikke hadde hatt søsken.

Men å kle seg ut i storesøsters kjoler å være prinsesse er det som er mest kjekt nå for øyeblikket. Og så kom der en ballerina kjole til hu eldsta i bursdags gave, men den er det snuppa som bruker... hehe.

Danser og leker prinsesse som bare det - hver dag.

Men nå siden helgen har hun også lekt brannmann. Går å sier babu-babu og så peker hun med fingen og lager lyd som skal være at hun spyler vann. så artigt å se og høre på.

Det er bare til å sy Synne .- hun kommer nok til å bruke det mye tror eg uansett hva du finner på til henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler seg ut i barnehagen vet jeg, og det er vel fordi gruppen hennes er mest inne på "familierommet" med kjøkkenutstyr, dukker og andre leker og masse utkledningsklær.. Tror hun trives veldig godt der for tiden!

Har så lyst å være flue på veggen der en dag å se hvordan hun er i barnehagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...