Gå til innhold

åssen går det jenter!!vinkveld hos meg?

Anbefalte innlegg

hei og hå jentutten! ja, så sitter jeg nå her da- med mine to små, et altfor stort hus, snart et altfor stort lån og med masse dårlig samvittighet....LIFE'S GREAT!! nuvel, det kunne vært værre- jeg kunne vært UTEN gulljentene mine- DA kunne vi pratet om katastrofe.. Må jo si det er tøft altså, men det går- Kristine var våken i HELE natt og idag er jeg rimelig redusert! Trenger igrunn nok søvn om dagen for å fungere. Jeg lurer på hvor alt gikk feil og hvorfor han plutselig HATER meg- men noe svar kan jeg visst ikke forvente- så da er det vel bare å lukke tankene og kikke fremmover...Han har kjøpt seg ny leilighet og prater OVERHODET ikke med meg- modent gjort...Nå har vi fått delt opp innboet PER mail og pappapermen hans er endelig over. så nå blir livet litt annerledes enn jeg hadde forestilt meg- både for meg og jentene mine. Jeg har grått mine modige tårer men det hjelper jo ingenting ;0)

så altså; over til noe moro- hva med vinkveld hos meg fre 05/10 eller lør 6/10.. litt ost og kjeks også kanskje??Noen som er klare?!! :0)

Fortsetter under...

hei Florry!!

Så superkoselig at du vil ha vinkveld!! Visste du kanskje at Thomas er hjemme den helgen slik at jeg kan komme meg ut litt?? Hehe, neida, bare spøker.. Planen er egentlig at jeg skal ha noen dager fri, fra torsdag, og at vi skal finne på noe sammen, alle fire. Litt uvisst når vi kommer hjem, men er vi hjemme igjen til lørdag kveld, så passer det helt klart for meg da!! Så må nok si at lørdag er beste dagen, bare for å understreke det...håper det er da det passer for alle dere andre også!-)

må bare si at han godeste x-en din må ha blitt strålet opp til rommet og fått en hjerneutskrapning eller noe, for så bort i natta dum det går an å være, at han ikke engang er voksen nok til å snakke med deg in persona, det er det virkelig ikke mange "friske" som er ihvertfall..blir helt matt jeg, at det virkelig går an å oppføre seg sånn... unnskyld, mener egenltlig ikke å slenge masse dritt når jeg ikke engang kjenner mannen, men jeg klarer bare ikke la være... ikke når det er unger inni bildet..

Si ifra om du trenger hjelp til noe da, ikke vær redd for å spørre!

Klem Mona;-)

Kan ikke komme jeg, for da ligger jeg på en solseng og slapper av ved bassenget og nipper til en gin-tonic mens jeg leser ei god bok.... Ahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Synd det skulle gå slik Anita. Jeg håper dere finner en måte å kommunisere på som er til det beste for barnet/barna. Det er tross alt de som er viktigst oppi alt dette og så får man holde skittkasting for seg selv. Dritprat og skittkasting kommer man definnitivt ingen vei med og gjør alt atskillig verre, så hvis man klarer å holde seg hevet over det og svelge noen store kameler er man kommet langt, selv om det kan være vanskelig.

Jeg tror ikke at noe i livet vårt er tilfeldig, at det er en mening bak det meste, og at vi skal dra lærdom av det.

Lykke til videre og husk i morgen er det en ny dag med nye muligheter. Det finnes ikke begrensninger bare muligheter!

Hei! Superlenge sia jeg har vært herinne...Skulle bare lese og oppdatere meg litt, men...klarte ikke la være å vise min sympati. Jeg er ikke veldig god på å si de riktige ordene, men jeg er nå her, da. Ønsker deg det beste, og i det minste noe som er mye bedre enn det du har å forholde deg til nå.... Trist når det blir slik. Nå må du ikke slite deg ut, heller. Får du nok hjelp med ungene? Har ikke hørt om noen hvit dagmamma, håper alle ting ordner seg for deg...

Kankje du må la det være slik som han vil ei tid til det roer seg ned for ham? Kommer vel ingen vei med å presse ham, likevel.... Uff, jeg bare snakker, jeg... Jeg ønsker deg virkelig alt det beste!

Kan ikke de datoene, er heller ikke så flink med vin, men det er jo koselig å møtes uansett... Ser fram til en kveld med dere om ikke lenge likevel.

Hallais damer! koselig å høre fra dere! Selv om ikke alt er like koselig lesning.... Dette fortjener du ikke, Florry!! Huff, jeg synes uansett at det virker som du takler det utrolig bra og jeg er sikker på at du kommer deg gjennom denne tøffe perioden. På en måte kan du jo si det var godt at du merket for en tullebukk han er NÅ og ikke om tjue år!!

Ang. vinkveld så kan jeg garantert ikke lørdagen, for da er det 60-års lag for svigerfar. Men fredag derimot.... Det hadde passet for meg.... Du får bare ta en opptelling Florry, og bestemme datoen som passer best for flest! Jeg synes i hvert fall det hadde vært utrolig kselig å treffe dere igjen sånn på kvelden uten barn - det er jo iltt annerledes.

Torbisen har nå begynt i barnehagen, første uka nå, og det har foreløpig gått så å si smertefritt. Virker som han stortrives:-) Veldig rart å tenke på at han passes på av "fremmede" og at vi ikke har full kontroll på han lengre, men det er vel den veien det går med han.... Skal innrømme at det var tøft å gå fra han den andre dagen med tilvenning, men tror det var verst for meg - ikke han;-)

prates damer:-)

hei florry!

Kan du ikke bare sette opp en dato da, om det er fredag eller lørdag, så ser jeg bare om jeg får det til! Har veldig lyst til å komme, så så sant jeg er hjemme, så kommer jeg!

ha en fin kveld!

mona

Annonse

Hellu ladies!

Vinkveld er moro!

Men jeg vet egentlig ikke om jeg kan noen av dagene. Lørdag skal vi etter planen til Oslo. Kjipt å reise dit med rødvinshode :(

Og søndag skal vi i bursdag, så jeg kan ikke slite meg helt ut.

MÅ ta det mer med ro, jeg er veldig plaget med dumme Ménière-anfall for tiden.

Skulle hatt 1-års selskap her på lørdag, men det måtte avlyses :(

I tillegg har Martine hostet stygt i 4 uker nå, vi har vært hos legen 2 ganger, prøvd både Bricanyl og Efedrin- uten hell. Hun hoster fortsatt så hun spyr. Ved siden av dette fikk hun feber etter vaksina denne uka, og ble enda mer forkjøla - igjen... *sukk*

Noen som har noen supergode råd til oss?? ;)

For de som ikke vet det: Martine har fått bhg-plass!! I midten av desember begynner hun i bhg der jeg jobber. Jeg ble så glad at jeg måtte felle et par tårer da sjefen sa det til meg.

God tur til varmere strøk, Gry! *ikke misunnelig i det hele tatt*

Snakkes!!

syns det rett og slett ser ut som dette er en dårlig helg å møtes på jeg?? OK, følgende skjer... Unge lovende Lintvedt skal sikkert konsumere begge dagene uansett så er det noen som vil slå følge så er det bare å pipe- OK? :0)

hei du unge lovende Lintvedt!

Om du fortsatt vil ha selskap, så kommer jeg!!! Når synes du det er passende at horden kommer til deg da? (eller ihvertfall jeg, om ikke noen andre kan??)

Noe jeg skal ta med kanskje? Bortsett fra meg selv og litt godt drikke?

Og bare for å si det på forhånd, så ikke alle setter kaffen/teen eller hva det måtte være i vrangstrupen når de leser avisen i morgen: ja, vi har kjøpt kjøkken på norema...og jada, thomas lå ute hele natten for å være førstemann så vi fikk det tilbudet som var annonsert i avisen! Hele 30 000 i rabatt på kjøkken, samt 50% på noen hvitevarer og 20 prosent på resten...sparte fort en del lapper der... MEN! Så hadde noen luringer ringt LP og tipset om at det var folk som hadde ventet ute hele natten, så det kom en liten frøken troppende opp i dag tidlig for å ta bilder ... hmm...jaja, ikke akkurat slik vi ønsket å starte dagen, men vi fikk da kjøkken til en rimelig pris! Så da kan vi vel leve med det! Det er jo litt morsomt også da, blir en morsom hstorie å fortelle etterhvert... Første gang vi har gjort noe slikt, men så kom det jo også noe bra ut av det!!

Vi snakkes i morgen jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...