ITG Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei! vi skal kjøpe en sykkelvogn, har lyst på en hvor det er plass til to barn og som man også kan trille. Noen som har erfaring eller tips til meg eller??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Anbefaler NordicCab. Relativt nytt merke. De leverer sykkelvogn som har et hjul som vendes opp når man sykler og setter det ned når man skal trille. Veldig smal, men god plass til to barn. Lett å få av og på av sykkel. Den kan også brukes som pulk, joggevogn, trekkes etter seg på gåtur m.m. Finnes helårspakker å få kjøpt. Jeg har kjøpt full pakke og den koster da ca. 6300,-. Bare sykkel vogn koster i underkant av 4000 tror jeg. Sjekk www.nordiccab.no
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Anbefaler nordic cab, den har vi til våres barn. Den har god plass til 2 gutta på 1,5 år, men tviler på den holder opp til 5 år som det står.. men men, det er lenge til:) Vi kjøpte denne for ryggen kunne legges ned, tenkte gutta kunne sove der om vi gikk en lang tur, men det ser ikke noe godt ut å ligge der, det var synd. Men ellers kjempe fornøyd, ENKEL å sykle med og trille med. Gutta elsker den! Croozer sin ser og veldig god ut med 2 gode seperate seter!
wasabi Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Jeg synes sykkelvogner generelt er latterlig dyre, vet at de selger mye billigere vogner(1000-1500 kr) med plass til 2 barn på XXL og jeg har ikke hørt noe spes negativt om de heller! Kjenner en dagmamma som har brukt en sånn en daglig i et halvt år helt uten problemer. Og den var til og med kjøpt velbrukt for 500 kr. Når det er sagt; her er pappa utstrysfrik når det gjelder sykkel, så vi har også NordicCab. Merket er ikke nytt, det er norsk og over 20 år gammelt, men navnet er nytt. Den funker fint. Lett å sykle med. Som "barnevogn": Det lille hjulet foran gjør at vogna føles litt skranglete når man triller, men det går fint, og man kan også vippe vogna opp på bakhjulene så lett som bare det og trille mest på de to store fine bakhjulene hvis det føles litt humpete. Det finnes joggevogn-hjul med håndbrems også som man enkelt setter på foran. Da blir den veldig stødig og god. VI har en pakke med den delen inkludert. betalte 4.500,- Gullet vårt sitter kjempefint inni der. Beregnet for 2 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå