Gå til innhold

Noen med termin i beg. av juni?


Nr3 i 2012

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

har ikke vert til lege..

har murring i magen og noen stikkninger + ømme pupper, men alt sammen merkest mest på kveldstid på dagtid kjenner jeg ikke mye til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der sier du noe.. jeg hadde ikke mensmurringer i hele går.. ikke før utpå kvelden. og da ble jeg redd hehe

ønsker jo at dette skal gå veldig bra.. vi rakk jo nesten å prøve i 2 år før det klaffa.. var deres planlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man begynner å tenke me engang om det kan vere noe gale..for det er plutselig veldig stopp men så kommer det igjen til kvelden..kanskje vi kjenner ekstra etter da at det er det som gjør det også? Vi prøvde 3-4 mndr før det klaffa så var ikke så lenge.. men barnet var veldig planlagt og er veldig ønsket så dette blir fantastisk:) nå må jeg på jobb, men kanskje vi snakkes i kveld? Arti at det er noen på samme nivå som en selv som man kan dele erfaringer med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 juni. har veldig vondt i puppene på kveldstid og har de siste to dager begynt å få intense kvalme perioder. Syns det er deilig å vite at jeg er gravid og kjenne tegn på det.

 

Moro med flere som har termin samtidig.

 

Jeg har tre barn fra før jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så merkelig.. denne gangen merker jeg ingenting til at jeg er gravid. De to andre gangene jeg har vært gravid har jeg merka det med en gang..

Ingen ømme pupper, ikke noe særlig med murringer. ikke mye utflod mellom el og IKM ( Det har jeg hatt mye av de andre gangene jeg har vært gravid)

 

Men nå har jeg tatt 4 positive tester så jeg må nok være gravid.

Tok heller ikke lang tid før det klaffet. 2pp! Så vi var heldige der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut i fra babyverden har jeg termin 3 juni:) men skal til legen 9 oktober! synes også det er kjekt om vi kan følge hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28mai og sliter litt med å forstå det. Kjenner meg godt igjen i mensmurringene ja.. Jeg ventet og ventet på mensen (trodde neppe at feriekosen skulle gi oss positiv på første halvhjerta forsøk...)

 

Hehehe.. DETTE ER VANVITTIG BRA!! Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Testet positivt i dag, endelig! Har termin 4.juni etter kalkulatoren. :) Tør ikke helt å tro det enda, skal ta en ny test om et par dager og så dra til legen for å få det bekreftet. Har prøvd i et år nå. Forrige mistet vi på vei inn i uke 7, så jeg tør ikke helt slippe gleden løs ennå.. Merker ikke så mye kroppslig enda, bortsett fra mye murrende kvalme. Tåler ikke lukten av kraftig parfyme, blir skikkelig bilsyk da.. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninde som mistet så er nok litt som deg. Håper alt går bra denne gangen, det fortjener du ;)

 

Kan jeg spørre om det var noe spesielt forrige gang? Var du kvalm og alt var vel? er litt nysgjerrig og småpessimist av natur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPE GØY VI ER SÅ MANGE:) Dette blir nok knall fint:) og det skal gå bra med alle sammen. vi må bare vere positive og glede oss!!

Har alle vert til lege? jeg lurer på hvortid jeg bør gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Har ifølge terminkalkulatoren her inne termin 31.mai, men regner med å bli forskjøvet til 5.juni etter UL. Testet positivt på EL, hadde sex med mannen min og reiste vekk noen dager, så er nokså sikker i min sak!:)

EL var en uke forsinket denne gangen, så rekner med at termindato også blir det.

Koselig at vi er flere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg har også termin i begynnelsen av juni, regner med mellom 1 og 6.

Marius-noe (jeg klarer aldri å huske disse nickene) har du fått forskjellige kjønn de andre gangene? Tenkte at hvis du hadde bare gutter fra før er det gjerne jente denne gangen og motsatt?? siden det kjennes så annerledes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...