Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere velge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heilt sjukt men detta har eg visst ei stund! gleder meg verre til å handle vogn.. vi skal ha emmaljunga edge duo kombi vogn... i litt lyse farge gjerne med litt grønn toner i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst på teutonia, husker ikke merket, men er trehjuls med fashionbag.hard. duovogn. men vet ikke helt, syns den er veldig dyr. å jeg er ikke helt sikker på om det er trygt å sette sånne ting her vi bor. bor i blokk, å folk klarer hele tida å la være å låse ytterdøra. så er ikke sikker på om jeg tør kjøpe en så dyr liksom......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare komme med et tips.. jobber i barnehage å der er det en del barn som bruker disse quinny-vognene med 3 hjul når di skal sove. problemet er bare at når en legger ned ryggen på vognen sammen med en unge oppi, skal det INGEN ting til før vogna tipper bakover. det er rett og slett elendig "balanse" i vognen. jeg hadde aldri tørt å legge mitt barn i en slik vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har allerede kjøpt en brukt brio-kombi vogn! kjempe fin! fikk den for bare 2000 kr å den ser ikke brukt ut i det hele tatt! sjekk bruktmarkedet folkens;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en håpløs tung teutonia, som jeg ikke vil bruke. Drømmer om en tfk- vogn. Drømme, drømme... jeg får "mase mannen ørene fulle" jeg da, he, he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt verdens fineste vogn; nemlig Bugaboo Cameleon, i svart nylon og med massemasse ekstrautstyr :-) Gleder meg syyyykt masse til å få den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøpte Simo kombi til førstemann men den brukes som sovevogn i barnehagen. Jeg ville aldri finne på å bruke den til nr 2 heller etter at jeg oppdaget OTH urban jungle. Så nå kjøper jeg bag til den når nr 2 kommer. Simo er alt for tung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meste genaile vogna EVER, Mutsy Urban rider:)

Bruker sportsdelen til lillejenta nå, og har bag klar til lillebror/søster allerede!

Er min 8 !!! vogn og den eneste jeg virkelig har vært fornøyd med.

Har da vært gjennom alt fra Simo til ABC og Carena først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter anonym i at Quinny vognene har elendig balanse. Jobber også i barnehage og har flere ganger erfart at de har gått baklengs rett i bakken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...