Gå til innhold

April: hjelpe meg som dere skravler da!! ;)

**synne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He, he, ja når vi virkelig setter i gang så kan det ta fullstendig av!!

Jeg må innrømme jeg har vært lite aktiv det siste året, men nå som jeg ikke lenger trenger å sitte og være sosial om kveldene, så blir det mer tid på nettet... Er også hjemme sykemeldt noen dager, så da surfer jeg og leser og skriver til krampa tar meg... Skulle tro at en med ørten TV-kanaler kunne finne NOE interessant å se på, men neida... Har ikke hodet med meg til å lese en bok heller, har prøvd, men endte opp med at jeg måtte bla tilbake 10 siden for jeg hadde bare latt øynene lese, men ikke fått med meg en dritt av hva jeg egentlig leste... Sånn er det når hodet er et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er hjemme med sykt barn, syk mann og småsyk meg selv...så har ikke tiltak til å gjøre så mye annet enn å tørke neser en gang i minuttet og sitte her. Lille er heldigvis veldig selvstendig- eller rettere sagt han BLE veldig selvstendig til å leke etter at han fikk legobåten :-)

Så da sitter mor her da....klar med Kleenexen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ja...JEg klarer ikke å forestille meg hvor leit du må ha det nå! Må jo ha 1000 ting å tenke på og fundere over... Men dette klarer du! Det virker som du har fokus på rett sted, og du holder deg oppreist. Det er bra! ;)

Klempeklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på x'en og takstmann... det er ganske nervepirrende... Skal være glad når dette er over... Håper på så lav takst at jeg får råd til å kjøpe ham ut, men så høy at jeg får skikkelig lån i banken... Paradoks... Veksler mellom å føle lettelse og angst... Kan ikke klokka gå litt fortere da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...