Gå til innhold

Spira var der etter blødning

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg har laaaang erfaring med dette begynte i 2002 etter 4 ivf-icsi og 3 tin forsøk satt det endelig og vi fikk en jente januar 2005,Har nå holdt på med søskenforsøk siden mars 2006.Satt inn ett tin egg 31 august og fikk positiv test 12/9 med hcg på 191,var overlykkelig men allikevel redd. Hadde blødning lørdag(aldri hatt før og blitt gravid 4 ganger) så ble veldig redd var sikker det var over MEN så kikket jeg her inne og der fortalte Sunniva78 at hun hadde blødd mye og likevel gravid åh jeg ble glad og fikk opp håpet, var på ul i går og der lå fostersekken fikk ikke fram noe hjerte slag mente det var for tidlig. Nå er jeg bare positiv og ser frem til en baby og søsken til prinsessa vår,det fortjener man etter alt strevet.

Jenter ikke gi opp og vær positiv, tror også det er viktig og ikke være her inne hele tiden,men bruke det om det er noe man lurer på,kan bli for mye fokus...

5+4 med tin egg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10472525-spira-var-der-etter-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var gode nyheter ja!

Jeg blødde i starten av mitt svangerskap oxo. Dette var midt på sommeren og frertilitetsseksjonen hadde stengt. Fikk jo helt panikk jeg. Dro rett på gyn.polo. uten henvisning fra lege eller noe... Ble undersøkt av en ung lege. Han skrapte ganske mye gørr ut av kjeden. Før han tok innvendig ul, fikk jeg beskjed om at dette mest sansynlig var en abort. Hjertet mitt stoppet helt opp. Så skulle han bare sjekke at det ikke var noe reste igjen i livmor. Plutselig fikk jeg høre et stort JØSS- Dette hadde jeg ikke trodd!! For der kunne han nemlig se et lite hjerte banke. Lillegutt klamret seg fast i akkurat 40 uker han;)

De på Ferten mente at det var rester etter crinone og innkapslet blod som kroppen støtte fra seg... Ganske vanlig sa de. De var sjokkerte over at legen kunne konkludere med at det var en abort, før innvendig ul. Ferievikarer sa de bare.....

Du får ha lykke til videre med Graviditeten Daria!

Så håper jeg å komme etter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...