Gå til innhold

Til alle som opplever blødninger.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har brukt å svare på innlegg om dette,siden jeg har opplevd det selv,men er lei av å fortelle samme historien flere ganger,så nå har jeg lagt den ut på bloggen min,dere finner historien ved å trykke på nicket mitt. Det er en historie som ender bra,som en oppmuntring til de som opplever blødninger i svangerskapet.

Håper på denne måten at jeg kan hjelpe mange/gi litt trøst til dere.

 

Klem fra skorpion73*gutt17.12.07*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde også styrt blødninger i uke 7 og blødde i flere uker etter på. I dag er jeg 20+0 og babyen har det bra :)

 

Det er ikke alltid det går galt :)

 

Lykke til :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre at det har gått bra med deg også engel24_februarbaby. De som opplever blødninger trenger slike gladhistorier som våre er!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det trengs noen glad historier om slikt her inne:) Husker tiden min her inne på 1.trimester og da virket som om alle som hadde anntydning til blødninger mistet spiren sin. MEN det stemmer ikke :0)

 

Kos dere med svangerskapet jenter :0)

 

Godt det gikk bra med deg også Skorpion73*gutt17.12.07* :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å lese, også for oss som ikke har hatt slike problemer. Man vet aldri hva som skjer og det er så greit å vite at det kan være helt greit, selv om det virker dramatisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at man kan trykke på nicket nederst i innlegget? Eller et annet sted? Det skjer ingenting nemlig. Mener at nick tidligere var skrevet i fet skrift og i en annen farge? Vil gjerne lese historien din ihvertfall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...