Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Erfaringer...? Tiden er inne for å begynne å sjekke stol til min lille. Ser barnas hus har en på tilbud, danstol..Er den noe bra, hva er forskjellen på disse stolene..? En har nå disse som kan slåes om til bord og stol, men de varer sikkert ikke like lenge som en tripp trapp stol?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 De har noen geniale stoler i bhg. Men jeg er ikke sikker på merket. De er som tripptrapp, men mye mer solide. Bøylen er også mye bedre. Skal se om jeg finner de.. Skal ha meg 2 slike selv! Glemmer å spørre i bhg selvsagt :-) Har tripptrapp også, men de blir så slarkete etterhvert synes jeg.
Monajenten Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Definitivt tripp trapp,kan brukes til de er voksen:) I tillegg går det nå an å få kjøpt sånn babybrett, sånn at de har ekstra støtte i ryggen når de ikke er så store. Vi fikk en i gave til lillebror for noen uker siden. Han er litt over åtte mnd og sitter som en konge:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Danstol og tilsvarende er kopier av Tripp Trapp stplen (som forøvrig er et av verdens mest kopierte produkter) Den er sikkert helt ok, men jeg synes den virker spinklere enn originalen. Etter å ha prøvd Stokke Tripp Trapp (har den på hytta), valgte vi i stedet Stokke sin Kiddo stol. Den er supersolid, men har litt bedre brukervennlighet enn Tripp Trapp stolen. Den kan bla.a regulere fotbrett og sitteplate uten verktøy (genialt når man får små barn på besøk f eks) Bøylen kan også skyves inn, for å gjøre det vanskeligere for barnet å klatre ut av stolen.
nr2eprins Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Vi har brukt begge deler. Jenta vår brukte pappaen sin stol da hun var helt liten.. den du kan slå om til bord og stol. Vi var veldig fornøyd med den. Men, den kan ikke brukes så veldig lenge. Nå har vi tripp trapp stol, og har brukt den siden hun var litt over året. Er kjempefornøyd, da stolen vekser med henne )
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Hvilket merke burde en satse på ? Stokke er vel ett kjent merke i barne verden, men den er kanskje ikke nødvendigvis best selv om den er dyr... Blir fort 1500-2000 når en skal ha med bøyle, pute og slikt..
Mille** Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Vi har Kiddo tripp trapp og har vært veldig fornøyd. Jenta vår brukte den helt til hun ble storesøster, da var hun 7,5 år. )
Gjest Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Både Kiddo og Tripp Trapp er kjente, gode og norske merker (Stokke og Sandvik) Stolene har de samme bruksåmrådene, og tåler omtrent det samme (kan også brukes av voksne) De er også temmelig lik i pris. Så hvilken dere velger blir rett og slett bare en smakssak. Mener Kiddo pleier å ligge på ca 1095 + bøyle 195 og pute 195. Kiddo kommer i klassiske farger som kirebær, svart og bøk. Tripp trapp er ofte på tilbud til 990, men da kommer også pute 299 og bøyle 190 (for den helt enkle uten ryggplate i plast) i tillegg. Tripp trapp har både klassiske farger, og spreke lime, lilla og turkis farge.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Vi har en tripp trapp som er 20 år, og en som har passert 34 år. Ingen av dem er blitt slarkete!!! Enestee r at jeg har skrekkelig lyst å male de om. Den ene er babyrosa, den andre er mørk brun. I tillegg har vi en sånn som kan slås opp til stol og bord med hjul på etter pappa og han er 45 år! Storebror bruker den rosa etter storesøster, den brune brukes bare når vi har besøk, og den trehvite etter pappa skal lillesøster på 2 mnd få bruke når hun blir litt større. I tiellgg har lille barnebarnet mitt brukt den når ho e her på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå