Gå til innhold

Min tur til å ønske dere en fantastisk tirsdag ;o)

Anbefalte innlegg

Der kom tirsdagen, og jeg er allerede godt i gang med å lese pensum (sjokkerende nok). Frokosten har jeg også fått i meg, og nå er det bare å jobbe som en helt.

Tar det rolig i dag, hadde en rimelig travel dag i går, med både middagsbesøk, oppussing og masse rydding i huset. Angrer litt når jeg kjenner hvor støl jeg er i ryggen i dag, men det var definitivt verdt det når jeg ser det ferdige ryddige resultatet!

Tapeten på barnerommet kom opp på veggene i går, min far holdt på i 8 timer, og nå er det malingen som står for tur. Den tar mamma seg av senere i dag, slik at jeg får slappet av litt. Så nå er det ikke lenge til jeg kan begynne å sette inn den nydelige sengen og skru opp stellekommoden. Gleder meg!!

Hvordan er har dere det en tirsdagsmorgen?

Nå er det ikke lenge igjen til november, så håper alle er i god form og har det bra. Snart skjer det utrolige med oss alle ;o)

Fortsetter under...

Skal til kontroll i dag, shooppe litt og bare kose meg. Spist varme rundstykker til frokost sammen sambo og svigermor. Hun kom fra innkjøpsmesse på klær fra Milano i går.

Hun er sååååå utrolig søt og snill.Heldig med henne ja.

De er nå dratt på jobb og jeg skal stelle meg og dra av gårde på sjekk. Husket urinprøven i søvne i morgest også!!

Ha en strålende dag. I dag er det 50 dager igjen.

Hei Hei Meetho!

I dag var det å stå opp før fuglene og komme seg på jobb, jobber bare halv dag, så er ferdig til kl 12. Da skal jeg farte litt rundt og kjøpe siste bursdagspresang til min kjære som har bursdag på Torsdag.

I kveld skal vi på Lofoten fiskerestaurant på Brygga og spise god mat med gode venner :o)

En super dag altså!

Hallo novembermammaer!

I dag sendte jeg 3 klassingen avgårde på skolen, høsten er her.. med farger i trærne, regn, nå plutselig litt sol... merkelig vær.

Jeg har sittet på kjøkkenet med frokost og radio (p2) og surfet meg gjennom mange spennende nettsider om arkitektur med tanke på undervisning (jobb) jeg er 50% sykemeldt, i uke 34 og nyter å være litt hjemme. Det er tungt å være lærer i 100% nå, tung og flodhestaktig som jeg er blitt.

Har akkurat inntatt deilig lunsj, skal snart avgårde på kontroll hos jordmor. Jeg er så spent på hvordan babyen ligger, for det er slik press nedover, kjennes ut som om jeg må tisse konstant, det er ganske ubehagelig, har han lagt seg til? spennende tider...

Ha en deilig høstdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...