Gå til innhold

Hvor mange er det som jobber 100%?

Anbefalte innlegg

Bare litt nysgjerrig, jobber selv fra 9-17 (er aldri ferdig gør 18) kjenner det blir lange dager for en trøtting =) men har ikke muligheten til ¨å redusere arbeidstiden da jeg er lærling.

Hvordan jobber dere da? Noen som er er litt sykmeldte (f. eks 40%)?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10471787-hvor-mange-er-det-som-jobber-100/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber 100% fra litt over 8 til nærmere fire. Har kontorjobb og sitter det meste av dagen så det er ikke fysisk krevende på den måten. Er ganske trøtt når jeg kommer hjem og sover litt hver dag før eller etter middag. Tror det er ganske vanlig å ha en prosentvis sykemelding i fysisk mer krevende jobber. Bare 20% sykemelding er jo 7,5 time per uke og det kan jo sikkert hjelpe mye bare å gå en time eller to tidligere hjem på ettermiddagen. Snakk med legen din om hva som passer best for deg. Lykke til

Jeg jobber 100% har ikke vært sykemeldt en dag, har en datter på 21 mnd. så er trøtt døgnet rundt, sovner ofte på sofaen foran TV når hun er lagt.

Jobbet 100% i hele forrige svangerskap også, har kontorjobb, så sitter på kontoret hele dagen.

Annonse

jeg jobber 100% skift. Jobber på call senter, så jeg sitter kun på tlf forran pc`n. Var 100% sykmeldt til slutten av forrige mnd, men nå er kvalmen forsvunnet og allt bare vel. Små trøtt er jeg selvfølgelig, men det har vel mest med at jeg er oppe 4 ganger om natta for å tisse..

Men ellers er jeg i tipp topp shape, så håper jeg kan jobbe 100% til permisjonen :)

jeg er også lærling så jobber jo 100%, innen PU, trives veldig godt på jobb, men merker jeg er mye mere trøtt å sliten , har ei jente på 7(imorgen), så gleder meg til bursdagsstyret er over, blir ingen avslappning denne helgen gitt, så gruer meg litt til neste uke :) men går nok bra.

Annonse

Jeg jobber 100% i barnehage på småbarnsavdeling så d begynner faktisk å ta på litt.. har fått vondt i bekkenet og er trøtt og sliten. Jobbet hele svangerskapet forrige gang( har ei datter på 3 år), men føler d er tyngre denne gangen gitt... Litt kjedelig siden jeg startet i ny jobb for en mnd siden og vil jo ikke klage heller... :(

jobber også 100 %, som maler, så det begynner og bli litt tungt allerede, men slipper heldigvis løfte tomme malngsspann ol viss eg spør de andre fint:) har en plan om og jobbe frem til jul, så blir det ca 8 uker med permisjon så det blir jo godt :)

Heisann :)

Jeg jobber 100% som butikksjef i en klesbutikk... Holder på med å åpne ny butikk nå så det blir laaaange dager og hardt arbeid fremover... Kommer til å jobbe for fullt så lenge det lar seg gjøre :)

Var hos jordmor her om dagen og hun ville sykmelde meg i 50% fordi jeg ikke får i meg tilstrekkelig med mat, samt at den jeg får i meg ofte kommer opp igjen... Jobber som lærer på en ny skole, og dagene er svært lange og hektiske. Dette er bare for et par uker, og satser på å minske andelen sykmelding etter denne perioden. Er 17+6.

Jeg jobber 100% i barnehage. Har ikke vært borte fra jobb en eneste dag så langt i svangerskapet (er 17+1). Håper det fortsetter slik ei stund enda, men jeg er utrolig sliten når jeg kommer hjem. Hvis jeg har sovet 8 timer om natta er jeg bare utslitt i kroppen og ikke "sovetrøtt" etter jobb. Blir natta for kort må jeg sove middag når jeg kommer hjem. Trøttheten har endret seg litt fra slik det var de første ukene, da ville jeg bare sove!! Godt med en jobb hvor jeg er en del i bevegelse. Har ikke overskudd til så mye aktivitet om ettermiddagen...

Hei på deg!

Jeg ble nettop 50% sykemeldt.. bekkenløsning, lucky me... Men det skal også være sagt at jeg jobber skift på et storhusholdningskjøkken, som innebærer mye stress, gåing, ståing, løft og tøy og bøy..

Kjenner allerede at det hjelper. Har mye mer energi og overskudd, og føler meg generelt veldig mye bedre =)

Jeg jobber 100% på en ungdomsskole. Holder på med siste del av lærlingetiden min. Men kjenner at det er veldig drygt! Er mye sliten. Så har jeg ei datter fra før som tar mye av engergien min når jeg kommer hjem fra jobb. + at jeg har bekkenløsning... =/ Så jeg har godt tenkt meg å blitt litt sykmeldt... =) Har ikke mye overskudd om kvelden, å går til sengs kl.22 hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...