Gå til innhold

Ny her.... :-)


Lilleblome

Anbefalte innlegg

Da er det en ny lykkelig her på 1. tri.. :-D

Vi var inne i vår 7. pp,og nå satt den endelig!

Fikk en svak CB vanlig test i går, og en veeeldig klar GRAVID på CB Digital test i dag! Er så utrolig glad nå!! :-)

Så da håper jeg inderlig at jeg kan følge dere gjennom trimestrene, og at jeg får lov til å beholde spiren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere! :-)

Må si at jeg nesten kviet meg litt for å bevege meg over hit, for jeg tør nesten ikke tro på at dette faktisk er sant!! Skal jo egentlig ikke ha mensen før torsdag, men nå har 3 tester vist positivt, så da kan jeg vel tro???

Har fått time hos legen på torsdag morgen, tror jeg kommer til å innse det når jeg har vært der og forhåpentligvis også testet positivt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, jeg og var nervøs med å komme inn hit når jeg først testa positivt, men gravid er vi! GRATULERER! håper du vil trives like godt som jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Kom inn hit i dag jeg også.. Dette er helt sykt.... Vi må ta følge:) Nå er det best disse spirene klamrer seg fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt ja!! :-)

Skal gi en oppdatering når jeg har vært hos legen på torsdag...

Dette er skikkelig uvirkelig, og såååå velkomment! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Jeg er også ny her. Termin rundt 26. mai. Er ganske uvirkelig ja, og så bekymret for at det ikke skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener....

Venter egentlig på at jeg får mensen til torsdag, selv om jeg har fått 3 (!) positive tester...!! ;-)

Så får tro at alt er bra etter legetimen på torsdag! Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...