Gå til innhold

Fortell om din start på dagen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg kan begynne jeg..

 

idag når jeg stod opp kl fire så var jeg flink og tok meg en dusj (som om jeg ikke gjør det til vanlig liksom.. haha). Dusjinga gikk bra. Såh, fiks ferdig og formen var fin. Bøyde meg over vasken etter å ha fått surret håndkleet rundt meg, for jeg pusset jo selvfølgelig tennene mine ;) Og der vettuh, begynner jeg å brekke meg. To-tre ganger.. Og jeg tenkte "fint!! Dette går nok over håper jeg". Rettet meg opp, munnen fyltes med vann (eller sikkel? Er så typisk sånn like før jeg må rope på elgen) og jammen ta måtte jeg ikke kaste meg over dassen for å spy opp magesyre!!!! Verste av alt, jeg klarte å sende ei gravid venninne melding om at å begynne å jobbe etter 14 dagers sykemelding gikk bra ja! ;P HAHA. Så lenge varte det liksom. Så nå sitter jeg her på jobb da, med masse "GODE" lukter rundt meg og vurderer situasjonen fra minutt til minutt.. Skal jeg springe på dass? Eller ikke.. Nå har jeg spist og, og det hjalp egentlig fryktelig lite. HAr også cola, men er såvidt jeg får ned noen slurker nå og da.. Herlighet! JEg var jo dønn kvalm og uvel tidligere i svangerskapet. Og hadde neimen ikke kasta opp tidligere. Men i dag morges...

 

Sånn, det var litt om om starten på min dag. Noen andre som har hatt en fin eller dårlig start på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...