Gå til innhold

Hvilken sportsvogn burde vi velge?

Anbefalte innlegg

Når kriteriene er

-Liten sammenlagt

-Aller helst full liggestilling

-Lun og god for barnet

Har nå en Simo kombi som jeg er storfornøyd med, gubben er litt mindre fornøyd siden vogna tar hele bilen. Så når Klumpen vokser ut av bagen og våren nærmer seg litt mere skal vi kjøpe ei vogn som tar mindre(aller helst veldig liten) plass i bilen.

Hvilke forslag har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10470884-hvilken-sportsvogn-burde-vi-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hjul eller 3 hjul? Er vendbar sittedel viktig?

Noen gode og lune vogner med med 4 hjul, full liggestilling og vendbar sitte del er: Tetonia mistral, brio happy (da med det orginale teleskop understellet, det andre tar litt mindre plass sammenlagt, men dette er likevel lettest og best) og emmaljunga city cross.

Jeg er ikke så nøye på om det er 3 eller 4 hjul.. og ikke sånn kjempenøye på "kjøreretningen" på sittedelen.

Det viktigste er at den tar minimalt med plass i baggasjerommet..

Tror ikke jeg kommer til å kvitte meg med simoen før til neste sommer, den kommer jeg til å bruke mest her hjemme. Vi vil ha en lettere og mye mindre vogn til bruk når vi skal bort, og som blir hovedvogn fra høsten.

Har sett en god del på EWSky, men føler at den er ganske så "åpen". Er vel bare jeg som er blitt godt vandt med Simoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...