Gå til innhold

April: Mammas bortskjemte Lille

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

fikk denne av oss i dag:

http://www.deal.no/produkt.cfm?id=102074

Fant den nedsatt til ca 450 kr da jeg var en rask tur i butikken for å se etter noe til junior som holder på å gå fra vettet pga øreverk og forkjølelse og kjedsomhet. Vi har snakket om at lekeparken bør oppgraderes litt da det er mye "babyleker" der som er klare for arkivering. Siden han nå har nå er"dømt" til å være inne og har hatt såååååååå vondt i øra *stakkars gutten til mamma* ble vi litt softe og valgte å skjemme han litt bort. Da jeg kom tilbake ringte jeg på døra - satte pakken på bortimot 100x50 cm utenfor og forsvant. Hihi...han måtte rope på pappa for å klare å få den med inn. Dere skulle sett yttrykket hans da han så bildene på esken *sukker* Bare uttrykket var verdt fullpris på esken.... For en glede! Han har altså holdt på å lekt med dette i heeeeeeele dag. Ikke hatt tid til hverken sove, spise eller bleieskift. Båen skulle sogar "sove" i senga hans i natt....Som en kopromissløsning sover nå båten på saueskinnet på UTSIDEN av sengen *ler*

Deilig å skjemme bort yndlingen noen ganger altså.

Sånn helt ufornuftig gave....deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg at den falt i smak ja! Har et svært prinsesseslott stående på loftet, og venter på 3-årsdag..hehe.. gleder meg kjempemasse til å se snuppa når hun får det! Hadde tenkt å gi det til jul, men vi skal til mine foreldre, og gidder ikke dra det med oss først i bil (Tar halve bagasjerommet), så i båt, så dra det til fots 1 km... Nei, bursdag hjemme høres mer forlokkende ut.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...