ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 #1 Del Skrevet 24. september 2007 Har Lillebror kommet ennå? Eller merker du om han gjør seg klar? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #2 Del Skrevet 25. september 2007 *spentere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, hei! Han sitter godt fast gitt :-) Trodde noe skjedde for et par netter siden, men det ble ingenting av det. Er seks dagen igjen og det kjennes ut som gutten prøver å komme seg ut alternative veier - sparker noe veldig, han vil gjerne ut tror jeg :-D Føler meg som en flodhest, klarer såvidt å ta på sokker. Gleder meg veldig til å få det overstått, se han. Ellers fantaserer jeg om 2-3 glass vin, det skal bli godt du!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #4 Del Skrevet 25. september 2007 hehe..know the feeling! Men når jeg fikk meg en cider så smakte den jo dritt.. hehe.. Lykke til med forestående! Det skal nok gå strålende! Ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 25. september 2007 #5 Del Skrevet 25. september 2007 huff jeg gruer meg noe veldig også, får virkelig vondt i magen når jeg tenker på det - håper det går fryktelig fort, men så heldig er jeg vel ikke?! Siden det er nummer fire tror jo de rundt meg at det bare er å løfte på beinet så ramler den ut *grøss*...... usj det hørtes ekkelt ut, men gid det var så greit:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. september 2007 #6 Del Skrevet 25. september 2007 hehe.. ja hadde det vært så greit! Tør ikke tenke på en evt neste fødsel jeg.. for med den farten mine kommer ut på, så kommer jeg ikke fram til sykehuset neste gang... :s Kanskje ikke snillt å si sånnt til en fødeklar kvinne...? Nei, det går så fint atte!! -Litt for seint å snu nå, iallefall...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 25. september 2007 #7 Del Skrevet 25. september 2007 Ja men det er jo litt gøy - da kommer du sikkert i avisa :-D Neida... Mine fødsler har gått raskere for hver gang, men jammen har det blitt vondere og vondere også! Som du sier - ingen vei tilbake, skulle bare ønske jeg ikke var så "pysete" :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå