ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 #1 Del Skrevet 24. september 2007 hvordan havna jeg der??? Skjønte itte no' je...... puh...lurte på hvor det var blitt av dere.... Heldigvis fant jeg dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 24. september 2007 #2 Del Skrevet 24. september 2007 He, he, ja hadde jeg havnet på denne siden før jeg ble aktiv igjen her inne, så tror jeg at jeg hadde glemt hele greia... Snodig at de ikke har fjernet den... Godt du fant inn hit igjen da! Hadde vært kjipt uten deg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. september 2007 Takk det samme! Fint at du finner støtte i gjengen her inne nå *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 24. september 2007 #4 Del Skrevet 24. september 2007 Nå trodde jeg virkelig at JEG hadde kommet til samme plassen når jeg kom innom siden igjen, og det lå bare nye, ubesvarte tråder... He, he, du skremte meg der gitt!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå