Håper på 2 :) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hei. Hadde SA i mai, var i 7 svangerskapsuke, og mistet nå igjen i 7 svangerskapsuke. Fikk beskjed av legen om at vi måtte vente i 6 måneder før vi begynte å prøve igjen. Synes dette virket veldig rart, og det er lenge å vente........... Er VELDIG klar for å stifte familie. Er det noen som har opplevd lignende? Må tilføye at legen som jeg var til da jeg mistet sist snakket veldig dårlig norsk, var vanskelig å forstå hva han mente....... Skal bestille time til fastlegen, håper vi får klarsignal på å prøve igjen, håper alle gode ting er 3............... Ønsker så veldig sterkt å bli mamma...........
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Dersom han ikke har gitt deg noen god forklaring på hvorfor, så synes jeg det er merkelig ja. Søskenbarne mitt måtte vente i 6 mnd, men det var fordi hun hadde celleforandringer da hun mistet. Ellers så sier de jo alltid enten at vi kan fortsette med en gang, elelr at vi må vente til mensen kommer for så å prøve igjen
74skytte Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg hadde en SA for 4 uker siden. Jeg fikk beskjed om at vi kunne prøve igjen med en gang. Merkelig at vi får så forskjellige beskjeder. Det må ha vært en grunn til at dere må vente så lenge.
Håper på 2 :) Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2007 Synes det er veldig rart at vi fikk beskjed om å vente i 6 måneder ja. Han sa noe om at livmora var slapp? Vanskelig å forstå hva han mente med det. Har bestilt time til fastlegen nå for å høre litt hva han mener. Håper på å få ultralyd av livmora, eller få beskjed om å bare begynne å forsøke igjen. Synes det er bortkastet tid å vente i 6 måneder og så skjer det sammen igjen, å da kan det vell ta litt tid for å få utredning tenker jeg.........? Håper det klaffer til dere igjen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå