Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi er et par som har 8 ivf forsøk bak oss, samt flere fryseforsøk. Årene går, og vi har begynt å snakke om å bruke surrogatmor. Men dette er et totalt ukjent område for oss. Skulle gjerne har fått noen innspill fra noen som er kommet igang med det/ eller som har noen tips om f. eks hvor vi kan finne opplysninger om emne.

Utrolig takknemlig for alle svar!!!

Stor klem fra meg til alle dere her inne på forumet!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Ja dette er spennende.

Kikk inne på www.ønskebarn.no

Tror det står litt om det der

Skrevet

hei på deg :)

vi lurer også på og bruke surrogat,men som du sier,er de lite informasjon om dette dessverre....

vi har pratet med et firma,har fått en del informasjon anngående pakkepriser :altså forskikringer/regler/kontrakter osv osv)

har også fått sendt over en kontrakt som omhandler rettigheter som "foreldre".. og hvilke forskjellige priser man kan betale for forskjellige pakker... noen med advokathjelp og forsikringer på surrogat mor..

hvis du lurer på noe,så bare spør..

hilsen

Skrevet

hei Nusse 77,

Tusen takk for svar :). Prøvde å sende deg en personlig melding, men det får jeg ikke til.....(noe om at du ikke hadde profil) Jeg ønsker veldig litt info om dette. Vet som sagt ikke hvor vi skal begynne, så det hadde vært fint å høre om hvilke inntrykk andre sitter med....husker du internettadressen til det firmaet du snakket med.? virket det seriøst? Skulle gjerne hatt en anbefaling skjønner du slik at vi også kan begynne å innhente informasjon.

Kankskje du evnt. får til å sende meg en melding? eller selvfølgelig, nå har vi jo denne tråden...

Klem fra meg!

Skrevet

tusen takk, Emma for tipset. Har vært der inne, men har ikke kommet noen vei. Det virker bedre her inne hos dere faktisk! :)

Klem

Skrevet

hei

har du profil emilie3,og hvordan finner jeg denne?

jeg kan godt sende deg e-postene vi har fått med informasjon/kontrakter/ bilder av klinikken osv osv..

jeg er litt på "lurer" stadiet,for dette med surrogat er jo ikke en enkel prosses..

vi har informasjon fra en klinnikk i russland(seriøs)

vet at det drar flere norske kvinner ditt hvert år og får donor egg og pgd-testing(kromoson analyser)

har ikke noe særlig informasjon fra usa men der er det jo også mange seriøse klinikker..

jeg kunne ha skrevet massssse her men tror jeg vil dele annen informasjon med deg privat :)

Annonse

Skrevet

Hei igjen Nusse 77,

Tusen takk for svar! Jeg har ikke helt funnet ut hvordan disse sidene virker....trodde jeg hadde profil,men hvis du ikke finner den, så har jeg vel ikke det da....:)

Uansett, poster heller e-mail adressen, så kan vi heller være private! Ha er fortsatt god helg!! Ser frem til å høre fra deg:)

Klem Emilie

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...