Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Di ringte fra barnehagen og sa ho hadde blitt stikki av veps og lurte på om ho var allergisk, det var jeg ikke sikker på så kjørte opp for å hente henne. Da jeg kom opp telte vi til 5 stikk i annsiktet å på hendene, barnehagen ringte da til legevakta, så bar det rett ned dit. Ho fikk da flytene zyrtec(sikkert skrevet feil), og di måtte pirke ut 2 brodder+ at ho fikk mange kalde ommslag, og etter nesten 1 time fikk vi reise hjem. Ho var helt i fra seg stakkars. Viste seg til slutt at det var hele 9 stikk, 1 på halsen, 1 på leppa og resten fordelt på resten av annsiktet og hendene hennes. Nå er ho heldigvis i fin form i gjenn, tørr nesten ikke tenke på hva som hadde skjedd om ho var allergisk! Barnehage tanta som fik ho vekk fra vepsa fikk selv et par stikk i annsiktet så di var skikkelig hissige, så nå skulle di på vepse jakt i barnehagen. Var jo bare flaks at ikke di andre barna som var der også ble stikki, hadde så vondt av ho når jeg henta ho i barnehagen, illrød og høven stakkars..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ååå, for et mareritt ! Trodde sånne krek var i dvale nå etterhvert jeg. Håper hun ikke får het traumer da, av summende dyr.
Libido- Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 oi oi oi skummelt! Vi var en hel klasse på legevakta når vi gikk på barneskolen. Vi forvilla oss borti to jordveps-bol. De er ikke å spøke med! Var en skrekkelig tur. Håper det går bra med jenta di, stakkars lita =)
Mille** Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Å herremin, nå fikk jeg vondt av jenta di, stakkars liten! Huff....
PlussogLinus Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 ååå stakkars liten!! :C veldig bra hun ikke er allergisk! hadde vært døden for meg, jeg er super allergisk mot jordveps! god bedring til lille tulla
Gjest Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Oii!! 9 stikk!! huff, stakkars liten. Men enda godt det gikk så bra som det gjorde. Hun var ikke allergisk da, siden dere fikk reise hjem igjen ganske kjapt? Det var jo veldig godt. Min datter er ekstremt allergisk mot veps, og ble innlagt på sykehus da hun ble stukket av EN veps, og vi må ha sprøyter i barnehagen og hjemme! Huff, får vondt langt inn i hjerterota av tanken på hva som hadde skjedd om min datter hadde fått 9!!! stikk. Masse god bedring til vesla :-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Kjenner jeg frøkna vår rett kommer ho nok til og bli redd så fort ho ser eller hører en veps her etter, skal lite til før ho blir redd. Ho er veldig forsiktig av seg, og dette gjorde det jo ikke noe bedre... Takk for omtanken alle sammen.)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Ja er keeempe glad for at ho ikke er allergisk, tørr nesten ikke tenke på hvordan det hadde gått nei.. Skjønner godt at du tenker på frøkna di når du leser slikt ja, godt at dere hvet om det, og har sprøyter liggende da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå