Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 har ekstremt lyst på kull!! Grillkull liksom.... Den lyden når kull knuser er bare deilig.... Tenk hvis den knuste mellom tennene mine.... åhh..
*Hufsa-mamma* Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 å jøjje meg...nei den har jeg ikke hørt før..men når jeg ikke med min første elska jeg lukten av stearin lys...og kan nok hende jeg nafsa litt advents lysene en gang i blandt:O hehe...hørte om ei som hadde dilla på å lukte på ny lakt asfalt...slå den du!!!hehe... vi er rare vi assa...)
Langhus26 Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg er 29+4 og har ikke hatt noe dilla fram til for ett par uker siden.. Da kom det snikende,kjeller!! Våt kjeller,eller betonglukt. Eeelsker det.. Var i en butikk og oppdaget at denne lukten var i den ene kjøledisken deres,der ble jeg stående en liten stund! Og forstiller meg at kritt smaker det kjeller lukter.. Men har klart å hode med borte fra å gå til innkjøp av kritt!! Men vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 kritt kan da ikke være så allverdens farlig å spise.....? Kan ikke innbille meg at kull heller kan være farlig... Det er jo bare brent tre, bør jo egentlig være reint som bare det....? eller? hmmm....
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 jeg spiste kritt når jeg gikk på barneskolen.. fikk ikke noe reaksjon på d.. så tror ikke d er farli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå