Gå til innhold

er det bare meg....?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ekstremt lyst på kull!! Grillkull liksom.... Den lyden når kull knuser er bare deilig.... Tenk hvis den knuste mellom tennene mine.... åhh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jøjje meg...nei den har jeg ikke hørt før..men når jeg ikke med min første elska jeg lukten av stearin lys...og kan nok hende jeg nafsa litt advents lysene en gang i blandt:O hehe...hørte om ei som hadde dilla på å lukte på ny lakt asfalt...slå den du!!!hehe... vi er rare vi assa...:o)

Skrevet

Jeg er 29+4 og har ikke hatt noe dilla fram til for ett par uker siden.. Da kom det snikende,kjeller!! Våt kjeller,eller betonglukt. Eeelsker det.. Var i en butikk og oppdaget at denne lukten var i den ene kjøledisken deres,der ble jeg stående en liten stund! Og forstiller meg at kritt smaker det kjeller lukter.. Men har klart å hode med borte fra å gå til innkjøp av kritt!! Men vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg.. :)

Skrevet

kritt kan da ikke være så allverdens farlig å spise.....? Kan ikke innbille meg at kull heller kan være farlig... Det er jo bare brent tre, bør jo egentlig være reint som bare det....? eller? hmmm....

Skrevet

jeg spiste kritt når jeg gikk på barneskolen.. fikk ikke noe reaksjon på d.. så tror ikke d er farli..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...