Gå til innhold

Så fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide 108kg i uke 8 og nå i uke 17 veier jeg 117. Har altså gått opp 9kg på 9 uker. Fatter ikke hvordan det er mulig. Har jo ikke akkurat spist potetgull og snop hver dag heller. Er skikkelig fortvila og lei meg. Dette kommer jo ikke til å ende bra. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos legen i dag og har gått opp 3 kg nå i uke 15(alle kom fra uke 10 til nå) og legen var ikke fornøyd med det. Jeg som trodde at det ikke var så mye. Men det kommer kanskje av at jeg var 98 kg da jeg startet og 101 kg nå, så har jo nok i utgangspunktet. Jeg syns selv at jeg har vært flink med maten og det syns mannen min også.

Kan jo hende at du er en av de som legger på seg mest i begynelsen og flater ut senere.

Skrevet

heisann.. du er ikke alene, jeg veide 104 kg når jeg ble gravid... og nå i uke 32 veier jeg 120 kg, lege trøster meg med at det kommer til og gå av igjen etter fødsel, så jeg krysser fingrene for det...

Skrevet

Takk. Håper jeg ikke går opp så mye mer nå.

Skrevet

Alle legger jo forskjellug på seg...

men jeg lurer på omd et er en slags sammenheng her.

Dem sier jo det at det er hormonstyrt det at enkelte lever sunnere liv enn disse sylslanke, men fortsatt er veldig kraftige..

Kan rett og slett ha noe med hormonproduksjon i svangerskap å gjøre tror jeg. At man legger lettere på seg av absolutt ingenting.

Merker det selv, bare tiden fra el til ikm, at vekta ghår opp 2 kg hver pokkers mnd, men forsvinner igjen når kroppen skjønenr at det ikke er noe der, dvs, straks jeg er ferdig med mens.

Tror man bare må trøste seg med det faktum at: desverre er det sånn for enkelte, men det flotte med det er den supergode følelsen man får når man klarer å gå ned alle kiloene igjen :)

Jeg mener iallefall at man skal ta livet som det faller seg når man er gravid, så får man bekymre seg for vekta når man er ferdig og kan begynne å trene skikkelig igjen.

Skrevet

Jeg veide 93 kg første gang jeg veide meg i uke 7. Nå er jeg i uke 22 og i uke 21 veide jeg 98. jeg synes det var grusomt, men det er jo min feil, for jeg har ikke vært forsiktig med maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...