Gå til innhold

UL etter ICSI-forsøk


Mejse

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed om at UL kunne foretas fra 11/10, da er jeg 7 uker på vei. Desverre hadde gynekolgen min først tid 14 dager senere og jeg synes jo det er en evighet!!!

Er det normalt med UL så tidlig etter ICSI? Har dessuten fått satt tilbake 2 egg, så det er mulighet for dobbelt lykke, betyr det noe for UL? Også veldig i tvil om jeg bør bli testet hos fastlege, og samtidig ta en blodprøve for å sjekke vitamin- og mineralinnhold i blodet, er så usigelit trøtt hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det er rutine med tidlig ul etter vellykket ivf-behandling.

Jeg skal på ul ut i uke 8 (synes det er leenge til!)

Du er sikkert trøtt pga graviditeten! Jeg må legge meg tidligere, og sover lang middaghvil hver ettermiddag... Gjesper mye på jobb også, men føler meg ikke plagsomt trøtt - sikkert pga ekstra nattesøvn og middagslur.

Det er ikke så vanlig å ha første kontroll hos fastlegen før uke 8-12, men det er helt sikkert greit å dra dit for å sjekke lagrene sånn for sikkerhets skyld! Vurderer å gjøre det samme - her er det også ICSI-baby på vei.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre det er andre enn meg derute. Jeg er også ganske sliten om dagen og tror kollegene mine synes jeg er litt slapp og treg, men har ikke lyst å si for mye ennå!

Håper det lykkes for oss begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...