Gå til innhold

April: Sitter her og venter på at noen skal komme innom....

Anbefalte innlegg

..her i aprilklubben altså.

Nå har jeg sittet i ca 45 minutter og oppdatert siden.....

for et liv jeg har :-/

Eller for en elendig selvdispiplin....

Har jo masse å gjøre...så er vel egentlig bare å hive seg rundt.

Stikker innom siden i stedet jeg :)

Fortsetter under...

er en snar tur her inne nå=)

har gått i ett i hele dag,tlf fra alle kanter om alt.

broren til gudfaren til sindre var med i en alvorlig bilulykke hvor føreren døde like bortfor oss,tar 1min å kjøre dit,så har gått i ett i dag.

legger ved linken slik at dere kan se selv,han og dama til han som omkom er nå i tromsø på sykehuset.

snakket med gudmoren til begge ungene,altså dama til gudfaren til sindre,men ikke simen..

broren hans er alvorlig skadet,indre blødninger,sprukken milt,men er ikke hjerneskadet.

de hadde vært på besøk hos søskenbarnet til gudfaren og broren,da de var på tur tilbake på skolen,da de skulle ta en helt håløs forbikjøring,for er ikke sikt i det hele tatt der,er 2svinger som går inn i hverandre,og man ser ingenting,har respekt for den svinger jeg,selv om det er 80,er jeg som regel nede i 60,da de kolliferte med en lastebil.

Lastebilsjåføren hadde sett at føreren døde momentant,de som de hadde besøk var rett bak,og stopp og så,og flere har sagt det også,at der var ikke mye å gjennkjenne at det var et menneske som kjørte bilen for han var hvist helt smadret,de hadde ikke dekt han til,men konsentrert seg om å ta ut dama som satt på fører side,måtte klippes ut,broren til gudfaren til sindre,klarte å gå ut selv,men husker ingenting,og hadde bare snakket vas og uforståelige ting da de snakket med han.

huff..enda en tragedie i nær bekjentskap..huff..

kl.18 var det minnestund her borte,vi kjørte til sortland (byen) i 14tiden,da stod de enda å holdt på,dette skjedde i 11-12tiden,og de hadde ikke dekt bilen,og som dere ser av bildene,det er ikke mye bil,ser bagasjerommet at det er en bil,men ikke noe annet,måtte kjøre en vei rett over hovedveien,så så rett på ulykkesstedet,snakk om max 50m unna..huff,huff,huff..

venninna mi er jo gravid attpå til,og skulle til tromsø på ekstra UL i morgen,for 2gang,for er noe "galt" med barnet,har en flekk ved blæra,kan være alt fra cyste på eggstokk til vann i tarmen eller en forstørret tarm,så skjer dette..huff..de dra til tromsø idag for å være sammens med foreldrene til mannen og broren,så kommer de hit på onsdagen,foreldrene bor egentlig her i nærheten..huff..

hehe, j jeg sitter og leser lit jeg da..men jeg skulle egentlig brukt tiden på skole istedet! hehe1

Så trist å lese Susan, alltid fælt når noe skjer så nært innpå oss!

Huffda, det var da voldsomt til triste ting dere skulle havne oppi nå da... Desverre så stemmer det så altfor ofte at en ulykke kommer sjelden alene...

Ta godt vare på hverandre da!! (((klem)))

Grusomt, grusomt, grusomt!!! Svogeren min var i frontmotfront kollisjon for en mnd-tid siden. Heldigvis overlevde alle uten for store skader. Det hadde ikke vært plass til to i bredden der de krasja..

Uff, nei det der var helt forferdelig!! Håper det går bra med de overlevende, og babyen i magen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...