Gå til innhold

Noen som har vært på ordinær ultralyd ennå???

Anbefalte innlegg

Begynner å glede meg til det, for det nærmer seg jo etterhvert nå. Er ca 3 uker til jeg skal, og det er jo sikkert mange med meg av dere der. Men noen av dere tidlig i mars om har vært på ultralyd ennå (den ordinære i uke 18-20 liksom)???

Fortell, fortell

Fortsetter under...

Vi har:-)

skulle vært i uke 18, men fikk tidligere siden mannen min er bortreist da. Var der på tordag. Fikk vite at vi venter gutt. Har en gutt fra før, så det blir kjekt. Blir to år mellom dem. Alt stod bra til, og jeg ble satt 4 dager tilbake. Siden jeg i utgangspunktet var litt tidlig ute, og ble satt tilbake, skal jeg få komme igjen:-D Skal dit igjen 11.okt, for å sjekke ul-dato en gang til, ta prøver til mor & barn undersøkelsen

Det er utrolig gøy på ul. Litt skummelt selvfølgelig, før man får bekreftet at alt står bra til. Det var en livlig liten krabat vi fikk møte.

GLED DEG!!!

heisann.. skal på ordiner UL den 11.oktober.. har en gutt fra før så er spent på hva det er denne gangen... er da 18+3 på UL... termin 12. mars.. så får eg se hva dato de kommer frem til..

Annonse

Hei aussimagen

Merkelig at du har fått så sen ordinær ul.

Det sies jo at fostrene vokser likt fram til uke 20, og at man derfor skal på ul før dette. Etter dette kan man ikke fastsette termindato utfra målene som blir gjort.

Jeg skal på ordinær ul den 2oktober.. nærmer seg fort gitt.

Men var inne på sykehuset i går pga smerter, blødninger og ingen liv.

Hun som skjekka var super nøye og drev og forklarte til en student alt hun så.

Var dårlig ultralydappart så en så ikke så godt, emn alt hun skjekka virka ok, kan hende jeg blir satt tilbake noen få dager, men det ser jeg på tirsadag.

Så sa hun det mest sannsynlig er en gutt :)

Annonse

Ja, har nylig vært på ordinær ultralyd var da 17+3 (termin i begynnelsen av mars). Fantstisk å faktisk se det lille nurket. Spesielt for den vordende far var det godt å se noe konkret.

Vi venter en liten jente! :) Gled deg, og ta med pappa'n!

Hei..

Jeg har vært på 2 ul, en i uke 9 og en i uke 14(privat). Syns d er like spennende hver gang:)

Den ordinære har jeg fått 25.okt og da er jeg 19+2, gleder meg masse og håper på å få vite hva d er, legen antydet gutt da jeg var der sist, men d var egentlig for tidlig å se så jeg venter til 25. for å tro noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...