Gå til innhold

Flere som får kraftig trykk i ansiktet/hodet ved kynnere?

Anbefalte innlegg

Når jeg har kraftige kynnere holder jeg på å besvime.. og det kan jo ikke være helt bra. Kjenner at blodet presser på i ansiktet og hodet, og jeg blir helt ør.. varer ikke så lenge, kanskje 15 sekunder eller noe..

Flere som har det sånn eller?

Fortsetter under...

Jeg har ikke det akkurat på samme måte, men jeg kjenner trykk i brystet (ofte er det sånn jeg først kjenner at det kommer en kynner). Men ofte når jeg bøyer meg (tar på sko osv) får jeg et voldsomt trykk i hodet. Ikke så jeg nesten besvimer, men det er veldig ubehagelig, og det føles som om alt blodet flyter opp i hodet, spesielt øynene... Har ikke tenkt mer over det, har tenkt at det kanskje er naturlig siden det er mer trykk og blod i kroppen (pga. større blodårer og mer blodvolum osv.) Men er vel ikke meningen man skal besvime da, så kanskje du kan spørre jordmoren din...

har du skikkelig kynnere så kan det virke som du mister pustenog sånn er det med rier også,det er derfor jordmødre bestandig maser om "husk å puste" forde man gjerne vil holde pusten til det er over.noe som ikke er særlig lurt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...