Gå til innhold

Jippi endelig fikk vi kanskje en god nyhet!

Anbefalte innlegg

Helt siden vi begynte utredninga har vi kun fått dårlige nyheter.......det siste var at vi nesten kunne gi opp pga av at min mann har ikke en eneste sædcelle i testiklene..........

...............så dro vi til purvis...og han fant kanskje svaret! Mannen min har muligens en genfeil som gjør at sædcellene ikke modnes. Han ble satt på pregnyl- en hormonkur som kanskje kan hjelpe oss!! Om 3 og 5 uker skal han ta en ny test og da håper vi at vi kan se noen forandringer!!! Jeg er så glad nå....endelig litt håp igjen! =)

Fortsetter under...

Jeg veeeeeeeeeeeeeeenter..................

...på mensen og på skattepengene, sånn at vi kan komme oss til Finnland i nov. Forsøk m/screening av eggene kommer til å koste nærmere 60 000,- så her spares det for harde livet!

:-)

Annonse

Snøfilla: Ja det skjønner jeg godt, jeg ønsker dere lykke til med venting, sparing og ikke minst nye forsøk!! Håper drømmen snart går i oppfyllelse=)

Mysil: Ja var ikke det flott!! Jeg ble så oppmuntra vettu! Tusen takk for at du tipsa meg om Purvis- er ikke sikkert jeg hadde kontakta han om ikke du hadde nevnt han både 1 og 2 ganger=)

Klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...