Gå til innhold

Har så øenge gledet meg til å komme inn hit, men ganske kjipt her til tider


Stoltmai mamma:)

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal noen her inne ødelegge gleden ved å være her inne, med å bare være kvasse i kjeften.??? Skjønner det er mye og irritere seg over til tider, men er det noe jeg irriterer meg over så gidder jeg ikke å svare på innlegga, Her er et forslag: leser du et innlegg og du blir pist off, så la vær og svar... liker du innlegget så svar...

 

ikke så vanskelig det vel????

 

Håper vi kan ha det koselig her inne, vi har jo endelig fått en bebis i magen, dette skal jo være en fin tid...

 

Håper det er flere som støtter meg på dette...

 

Ha en fin kveld alle sammen, og husk at vi er lykkelige over å ha bebis i magen...

 

 

Hilsen er super lykkelig jente med en voksende spire i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært her lengre enn en uke knapt så har ikke merka noe til den dårlige stemningen jeg.

Jeg syns bare det er kjempefint med et forum som dette her;) Det er godt å dele gleden med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempe godt å ha et forum som dette, veldig kjekt å kunne stille spørsmål til andre i sammen situasjon...

 

Syunes ingen burde være redd for å stille "teite" spørsmål, lurer man på no så må man jo bare spørre :)

Håper det blir bedre her i fremtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med deg :)

men om noen svarer deg ekkelt så går det jo ann å overse det. :)

er masse hyggelige damer her inne også, som svarer på en koselig måte. gratulerer foresten.

når er terminen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går ann, men skjønner ikke vitsen med å være så ekkle.... men men...

 

Termin er 8mai, er kjmpe spent, va på ul på torsdag, va jo bare en liten bønne og se, hehe....

 

Når har ud termin da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor påsørlandet, så va hos en privat her i byen... koster bare 100kr, hører folk betaler så mye.... jeg va på ul fordi jeg har hatt en SA, så måtte bare sjekke at det va liv... skal på ny ul 19.oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel ann på.. har hørt om andre også som har fått det så billig hehe

høres ut som om man skal kjøpe ei kransekake eller noe. ler!

hvor er det salg liksom.

får håpe det går bra denne gangen da! hvilken uke var det du mistet i sist? og hvor langt er du på vei nå? jeg er bare 4+3

men det er da en start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...