Gå til innhold

Blødning i svangerskapet?


hotnsweet har 2 små..

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en blødning tidlig i uke 6, og ble kjempe bekymret. Ringte fastlegen, og fikk beskjed om å komme med en gang.

Hun undersøkte meg nedentil, og konstanterte at jeg hadde spontan-abortert. Vi ble helt knust.

Fikk dermed henvisning til utskrapning på Ullevål sykehus dagen etter. Hadde med meg mamma, som krevde en ul før ett inngrep.

Takk og lov, for der inne i magen lå babyen min, og var frisk som en fisk. Var ikke så mye vi så, bare plommesekken og et lite hjerte som banket som bare det, 160/min og var helt i orden.

VI ble overlykkelige over dette mirakelet, og jeg er nå 26 uker på vei med termin 4.januar.

Så vær obs på alt..

 

ps. Jeg byttet fastlege tvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for observante mammaer! Og skikkelig skummelt at legene bare kan si sånt. Har hørt om andre som det har skjedd med også.

 

Kose deg med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til de problemet der.. jeg har blitt sendt 3 til sykehuset 3 ganger av fastlegen min pg babyn e død.. men har alltid tatt ul før dei gjør noe..

der er lille gullet frisk som bare de:-) såg ut som han låg å kasta ball lille vennen:)

men har ftt beskjed av sykehuset at ej ikke får ha no med henne å gjøre og heller henvende mej til føden om de skulle vere noe..

 

tar på å få den beskjeden hver gang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at legen din ikke sendte deg på UL. Jeg blødde litt i uke 12 og legen min ringte de nermeste sykehusene for å få UL så fort som mulig. Fikk time 1 1/5 time senere og så da at alt var i orden. Trodde det var standar og gjøre det!

Forstår godt at du byttet lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...