Gå til innhold

Blødning i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en blødning tidlig i uke 6, og ble kjempe bekymret. Ringte fastlegen, og fikk beskjed om å komme med en gang.

Hun undersøkte meg nedentil, og konstanterte at jeg hadde spontan-abortert. Vi ble helt knust.

Fikk dermed henvisning til utskrapning på Ullevål sykehus dagen etter. Hadde med meg mamma, som krevde en ul før ett inngrep.

Takk og lov, for der inne i magen lå babyen min, og var frisk som en fisk. Var ikke så mye vi så, bare plommesekken og et lite hjerte som banket som bare det, 160/min og var helt i orden.

VI ble overlykkelige over dette mirakelet, og jeg er nå 26 uker på vei med termin 4.januar.

Så vær obs på alt..

ps. Jeg byttet fastlege tvert

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10466016-bl%C3%B8dning-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner til de problemet der.. jeg har blitt sendt 3 til sykehuset 3 ganger av fastlegen min pg babyn e død.. men har alltid tatt ul før dei gjør noe..

der er lille gullet frisk som bare de:-) såg ut som han låg å kasta ball lille vennen:)

men har ftt beskjed av sykehuset at ej ikke får ha no med henne å gjøre og heller henvende mej til føden om de skulle vere noe..

tar på å få den beskjeden hver gang...

Så rart at legen din ikke sendte deg på UL. Jeg blødde litt i uke 12 og legen min ringte de nermeste sykehusene for å få UL så fort som mulig. Fikk time 1 1/5 time senere og så da at alt var i orden. Trodde det var standar og gjøre det!

Forstår godt at du byttet lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...