Gå til innhold

Noen som vet om en sympatisk lege i Lillestrømområdet?

Anbefalte innlegg

Har vært hos legen og tårene har trillet siden jeg lukket døra til kontoret hans for to timer siden. Sist hadde jeg BK fra uke 14 og var 100% sykemeldt fra uke 22. Denne gangen begynte plagene i uke 5, og nå er jeg snart 8 uker og 7,5 time på jobb er en lang dag med bekkenvondt. Så jeg gikk til legen... Nei det er alt for tidlig, BL kommer ikke før rundt uke 20. Det du kjenner må være ryggsmerter! Jeg måtte fortelle ham at jeg visste hva som gjorde vondt meg, og at jeg var kommet til han for å prøve å forebygge at ting gikk like fort som sist. Så det endte med at vi begynte å krangle. Jeg forbanna fordi han avbrøt meg hele tiden og sa ting jeg vet ikke er riktig og han ble sikkert sur for at jeg var så påståelig. Men jeg vet jo hva jeg kjenner og jeg vet også ganske mye om hva som er bra for meg i denne situasjonen...

Så nå er jeg superfrustrert, jeg trenger å bli trodd på. Jeg trenger en lege som har øynene festet på meg når jeg snakker og gir meg følelsen av å ha en samtale, av å bli hørt. En lege som forstår at smerter ikke bare er en teoretisk greie, men også har konsekvenser for livet og psyken til pasienten.

Hvis noen kan tipse meg om en sympatisk lege i Lillestrømområdet, og gjerne en som har et minimum av kunnskap rundt bekkenplager, så blir jeg kjempeglad! (For jeg tror at når hormonene kanskje roer seg om litt så har jeg fremdeles lyst til å bytte lege)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...