Gå til innhold

sulten bestandig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg har det sånn som deg.

Men jeg er kvalm og sulten hele tiden. Ikke sånn kvalm at jeg kaster opp. Men kvalm av å spise og drikke, og kvalm av ikke å spise.. Og det kjennes som om jeg er sulten hele tiden. Er i uke 9 nå, termin 7. mai. Håper det gir seg litt snart...

Jeg spiste for å holde kvalmen i sjakk - nå er kvalmen allerede på retretten (virker det som... håper jeg!!!), men jeg er konstant sulten og klarer ikke jobbe hvis jeg ikke får i meg mat hver 2.-3. time... Spent på hvordan jeg ser ut uti mai, var bolle nok sist... *sukk*

Jeg og blir kvalm når jeg er sulten og kvalm hvis jeg blir for mett. Prøver å være litt bevisst i forhold til hva jeg spiser for å holde kvalmen i sjakk, men det ser ikke ut til å ha noen betydning, hehe. Går på do i eninga også.... Er det ikke morro å være gravid, hehe. Morsomste kvalmen jeg har hatt på tre-fire år i allefall ;-)

Jeg er også konstant sulten. Spesielt etter lunch. Kunne jo spist 4 varmretter om dagen... Jeg har da vært frisk som en fisk. Men blir fortere kvalm enn vanlig hvis jeg ikke spiser... Men uansett så gjelder det vel å begrene seg litt.... Jeg kunne jo helst tenkt meg å få bort disse kiloene etter fødselen. Jeg har allerede gått opp ca 2-3 kg.

Annonse

Jeg er skikkelig sulten på morgenen å utpå dagen til sånn ca 13.00, er da jeg er kvalm også, så går på jobben å knasker tørre knekkebrød fordi det hjelper mot både kvalme å sult til lunshen kommer.. men d som er veldig merkelig er at j får skikkelig lyst på pølser når j er kvalm.. er heldigvis itte plaga me sterk kvalme, men å få lyst på pølser mitt i en kvalmebyge er ihvertfall helt nytt for meg.. hehe. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...