Labbetøs Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg driver nå og foreslår at ammehjelpen kjøpre inn sonder og selger enkeltvis. Lurer derfor på hva du måtte gi for de nå. I ett innlegg skriver du 850 for 100 stk. I en annet innlegg skriver du 2000 for 100. Regner med det har blirr en feil et sted. Hvilken sum er riktig, og hvilket apotek var det?
Paddelora Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Kjempeflott at ammehjelpen kjøper inn sonder og kjøper enkeltvis!!! Ringte en ammehjelper her jeg bor for å høre om de hadde, men det hadde de ikke, så det er flott at det blir ett tilbud. Det var et apotek i Bodø (Apotek 1 Tordenskiold) som kunne bestille en eske for meg, og da måtte jeg kjøpe hele eska for 2000 kr. Da jeg bestilte direkte fra Maersk Medical måtte jeg jo også få hele eska, men da betalte jeg ca. 850 kr. Kan sjekke opp eksakt sum hvis du er interessert?
Labbetøs Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Nei sånn ca holder. Dette må vi jo undersøke nærmere selv uansett. Tusen takk for hjelpa. NB: Det er ikke sikkert vi får det til, men jeg har foreslått det og jeg skal følge det opp videre. Du får hjelpe meg å krysse fingrene. :-)
Paddelora Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Var nettopp i nettbanken, og fant ut at hukommelsen ikke er helt god :-) Regninga var på 806,25 kr... Skal krysse fingrene for at du får det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå