Gå til innhold

jeg er lei:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk svar på blodprøven fra legen idag.det hadde bare steget fra 780 til rett over 910 eller noe sånn:( så legen fryktet at jeg var gravid utfor livmoren:( skal ta ny hcg prøve imorgen..

 

noen andre som har hvert gravid utenfor livmoren? hva skjer framover?

jeg er trist og redd:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... stakkar deg!! det var ikke noe særlig... Om den er utenfor livmoren kan de fjernet egget uten at eggleder osv blir skadet... hvor langt er du på vei, vennen?

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke helt sikker,men legen trodde jeg var mellom 5 og 6 uker..men klarte ikke se noe på ultralyden,så da var det større sjangs

for at det er ufor livmora:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg...sender deg noen klemmer og tenker på deg....

Ønsker deg lykke til og håper at alt er bra men den lille spira di:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. det var jo ikke no kjekt da. Jeg var også gravid utenfor livmoren en gang, da satte den seg fast i min høyre eggleder. Og det skal jeg si deg, det var vondt. Har aldri kjent så sterke smerter før. Håper de finner utav det fort. Men det er slettes ikke sikkert at det kommer til å gjøre vint hos deg. Burde vel ha kjent det nå i såfall.

 

Et stryk over kinnet fra ei som føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for omtanke:)

jeg har ikke vondt,bare vanlige små menssmerter..men har litt brunblod utflod..så gjerne mensen kommer snart. men det er bare blod når jeg stresser,ingenting når jeg slapper av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...