Gå til innhold

Noen råd og gi meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i dag at jeg var gravid igjen.

Har en gutt snart på 5mnd og synes kanskje det er litt tidlig og blir gravid igjen.

Men lillemann så holdt vi på nesten 2år med og bli gravid og no så skjedde det bare liksom.

Viss jeg velger abort..og vi planlegger neste barn...kommer jeg til og bli fort gravid igjen da eller hva...mange tanker surrer rundt i hodet mitt og vet ikke hva jeg tenker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Jeg ville vært litt betenkt med å ta abort da.. Du har jo følt på kroppen hvordan det er å gå rundt å vente og håpe. Er du ikke redd for at det skal ta like lang tid igjen, eller lenger, så blir det plutselig for lang tid mellom barna? Hvor lang tid det ville tatt å bli gravid igjen er vel ingen som kan si?

Skrevet

noen flere som har råd...tenker så det knaker her og sover så dårlig...hjelpe meg....

Skrevet

Hei du! Tok nettopp en abort og angrer virkelig...Har du lyst på barnet på mange måter burde du gå for det,vet det ikke er bare men tro meg det er ikke bare å sitte igjen etter aborten heller,jeg tok en abort nylig pga min sønn kunn er 8 mnd.Men angrer forferdelig og det er en vanskelig prosses å begynne på igjen nå..Jeg var like forvirret som deg og da var det naturlig for meg å ta aborten siden jeg ikke følte meg hunde prosent sikker..Men for meg var dette helt feil.Håper du finner ut av hva som passer for dere.Lykke til uansett.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...