Gå til innhold

Hvor tidlig kan man få bekkenløsning?


*Super*Mamman*

Anbefalte innlegg

 

Med nr 2 plagdes jeg veldig mye i perioder, fra ca 6 mnd,og var nesten ikke til å gå noen ganger. Om det var bekkenløsning eller noen andre vondter vet jeg ikke. Jeg er nå ca 6 uker på vei, og begynnner allerede å kjenne at det "smeller" i hoftene og bak ved halebeinet når jeg går, og det er vondt. Kan jeg allerede begynne å få plager, eller er det bare noe annet som tilfeldig har kommet nå????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint ann å få bekkenløsning tidlig ja. Jeg har det allerede og det var en av grunnene til at jeg tok test.

 

Fikk altså bekkenplager før jeg fikk posistiv test =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekkenløsning i uke 15 i forrige svangerskap, og har slitt med det hele tiden etter fødsel oxo.

Nå er jeg gravid i 8. uke, og har kjent en tydelig forverring i bekkensmertene allerede fra uke 4.

-Et lite råd: Bestill time hos fysioterapeut NÅ!

Jeg gikk ikke i fysioterapi under forrige svangerskap, noe jeg angrer veldig på i ettertid, da smertene ikke har forbedret seg særlig. Så jeg tenkte det at neste gang jeg blir gravid skal jeg i alle fall starte med det TIDLIG i svangerskapet!

Så nå har jeg bestilt time hos fysioterapeut, og håper at det kan være med på å mildne bekkenløsningen denne gangen.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jer er i uke 6 +5 og kjenner tydelig at det er forandring i bekkenet...har hatt kraftig bekkenløsning med de to andre barna mine også:(

Er sykemeldt to uker nå pgakvalme og skallebank:(

Kjipt,men sånn er det...helsa og familie før å slite seg ut på jobb og ikke ha noe å gi når du kommer hjem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...