Gå til innhold

Da er jeg en liten tur her igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen var en uke forsein og jeg tok en test i dag og krysset kom får jeg rakk og legge den fra meg.Har en gutt på snart 5mnd så er veldig usikker om jeg kommer til og beholde.Er litt i sjokk enda,var ikke planlagt.

Holdt på nesten 2år og bli gravid første gang...og nå vips så bare skjedde det.Tenker litt på abort men viss jeg tar det og vi planlegger neste mann...hvor lenge må vi slite da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt rett forum å spørre om slikt. Mange nygravide som har prøvd lenge som er her. Prøv heller "Beholde barnet?"

Ønsker deg lykke til uansett hvilket valg du tar :)

Skrevet

hei, jeg vet at du ikke ber om meninger på dette, men du kommer til å klare det så fint skjønner du! Hold ut - ikke fordi jeg er ihuga motstander av abort, men hvis dere egentlig ønsker dere en til, så kom den jo nå.... vips og tittei.

Lykke til med avgjørelsen, hilsen ei som også ble fryktelig uventet gravid.... riktig nok 10 mnd senere enn deg, men følelsen er fortsatt litt sjokkaktig, men det blir nok fint!

Jeg håper du finner ut av hva som er best for hjertet ditt, for alt det praktiske det takler du!

jeg heier!

klem fra

Skrevet

jeg syns dessuten det er helt greit at du tar det opp her... jeg er helt fersk gravdi og her slett ikke prøvd, og syns jeg har lov til å være her og svare deg selvom jeg ikke jubler akkurat nå!

Skrevet

Jeg har en veninne som har to så tette. det var tøft det første året, men nå er de virkelig beste venner. Jeg syns du skal ta i mot og glede deg. Du har ve kanskje ikke brukt prevensjon, og da skjer det vettu.:)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...