Gå til innhold

Dere med mislykka fryseforsøk bak dere...

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Har akkurat hatt vårt førse fryseforsøk, og testet negativt på dag 12:(

Ikke så lett, selv om en er forberedt på det.

Fortsetter og tar medisiner (progestan og progynova), og det jeg lurer på da er: har dere fått blødning før dere sluttet med medisinene?

Trodde nemlig ikke en fikk blødning før en sluttet med medisinene, men dama på ivf`en sa i dag når jeg snakket med dem at de fleste får det, men at det likevel kan bli utsatt.

Skal ta blodprøve i morgen, og nå kjenner jeg jo håpet komme snikende tilbake, selv om jeg ikke vil det. Orker ikke en nedtur til så snart!

Ble litt rotete dette, men håper dere forstår hva jeg mener, og at noen gidder dele sine erfaringer.

Hva skulle jeg gjort uten alle dere her inne..?!?!! :-)

Fortsetter under...

Hej igen Meg...!

Jag tog test på dag 12...det var neg....fortsatte med medicinerna...tog test på dag 14...den var neg.....

Slutade på medicinerna direkt efter testet på dag 14 och fick blödning på dag 16....är nu på dag 19 och fortfarande endel biverkningar såsom ömma pupper och ont i korsryggen.....

Jag hade inte någon form för blödning, inte ens spotting under rugedagarna men det är säkert individuellt....precis som allt annat...

Håller tummarna för testet i morgon...:)

Många lyckokramar från

Cattis

Jeg har 3 mislykkede fryseforsøk bak meg, og her har aldri mensen kommet før 4-5 dager etter hormonslutt. Har skjønt det slik at Progynovaen utsetter mens jeg!! Hmmm...

Men huff, jeg vet hvor nedtur det er når testen er negativ...

Man blir så oppgitt og lei.

Jeg testet forresten positivt på fryseforsøk nr 4, så frysegg kan absolutt duge:-) Er 21 uker på vei nå...

Masse lykke til videre, ikke gi opp!!!!!

Hei Catty og Sunniva

Takk for svar, det er liksom slik jeg òg har forstått det- at mensen ikke kommer før hormon- slutt.

Så da skal bare forhåpningene dempes atter en gang...

Èn positiv ting med å få det endelige negative svaret blir å kutte ut all medisinen. Er lei den!!!!

Selv om man jo gjerne hadde tatt den forever om det bare hadde gått bra.......

Lykke til videre begge 2!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...