Gå til innhold

trenger dagmamma-park o.l Strømmen-skedsmo-lørenskog omegn...snarlig

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi flytter til strømmen, og ser ikke noen barneplass i vente på oss hihi.. er det noe som har plass til en liten krabat på 3år (f.aug`04)

fra november 07???

send gjerne meg en mail på [email protected] men

litt om deg - "barnepass" - aktiviteter- pris - antallbarn alder - åpningstider.

tusen tusen takk.

Fortsetter under...

Hei!

Har en ledig plass omgående ettersom et barn trakk seg i dag. Bor på Fjellhamar i et barnevennlig strøk. Tar vanligvis bare to barn, en gutt som blir 2 år i januar begynner nå. Vi er mye ute, har hage med sandkasse og dokkestue, i nærheten er det også en lekeplass.går ofte på tur. Åpningstid er fra halv 8 til halv 5, pris kr 3500 i måneden for full uke. Send meg en mail ([email protected]) hvis du er interessert. Kan også skaffe referanser om det skulle være ønskelig.

Hilsen Vigdis

hei. jeg er 38 år og er gift og her 2 barn selv. en gutt på 8 år og ei jente på 4,5 pr. er dagmamma pr. i dag og har ledig plass omg. vi er mye ut med andre dagmammar og prøver å være ute så mye som mulig. har barn fra 1 - 3 år. har 4 stk. og jeg har åpnimgs tid fra kl 07.00-17.00 hver dag. og kan vi ikke være ute så er vinne og koser oss med sang og musikk og evt. maling og tegning. jeg tar kr. 4000,- i mnd.

har vært dagmamma i 4 år. og har gode referanser.

høres dette koselig ut så ta kontakt med meg på tlf. 41 00 74 19 for en hyggelig prat.

med vennlig hilsen

christin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...