sommerfuglene Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Huff, var nett på butikken for å handle lunsj, og då eg stod i kassa og skulle betale, oppdaga eg at eg hadde glømt lommeboka, hehe Eg er superdistrè no. Husker eg var sånn sist også, men gikk heldigvis over... Godt ingen måler effektiviteten min på jobb i dag, sitt her på forumet og har tankene alle andre plasser enn på jobben Håper alle har ein finfin dag
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hehehe.. festlig.- Er vel omtrent slik her og idag. Og hjelper ikke akkkurat med kommende budrnde idag. VIL HA DRØMMEHUSET:: og min kjære vet enda ikke at spiren sitter selvom vi har hatt mistanke en stund... Håper du kommer deg vel hjem fra jobb,. Er kjekt at det er litt liv her inne idag. VÅr egne lille gravid verden..
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hei. Det kribler i magen her i gården også gitt. ) Gravid for første gang, endelig positiv test på lørdag!!! Er jo tidlig enda, men får bare krysse fingre, tær og knær for at det går bra... Sitter på jobb og klarer ikke og konsentrere meg om noe... Morsomt. )
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Er det noen som vet hvordan man endrer nick forresten?? Litt dumt med det nicket mitt nå som jeg får kul på magen. ;o)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Tvi tvi!!! Hehehe.. var litt rart å tenke på kul på magen. Er det virkelig sant?? Er litt pessimist av natur så tenkte å holde det ganske så tett til uke 12. har ei venninde som mista uke 11 så ser dette som litt lånetid. Men like glad da. Er det ment to be holder spira seg fast. Men er det sant? Tror ikke jeg forstår det før kulen kommer... HJELP KUL PÅ MAGEN!!!! hehehehehe kniiiiiis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå