Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har vært på en privat UL i uke 8, vil nå ta en til.. er bekymret for alt mulig rart... er nå 12 uker ca. Flere som gjør dette?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei har vert på to alt er 8 uker skal på en til i 12 uke
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Ok... er det noen spesiell grunn? eller sånn som meg, nysgjerrig og spent..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Vet dere at det faktisk kan være SKADELIG for babyen i magen med for mange UL?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Det er det ingen forskning som kan bekrefte!! har lest mye om det..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det er mye de har forket på som ikke viser noe den ene eller den andre veien, men det hevdes av flere eksperter at det kan være skadelig. Så ja dere kan jo ta sjangsen med flere UL dere som tørr, men ganske unødvendig.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg kan desverre ikke uttale meg så mye enda da jeg akkurat idag kom inn på dette forumet. Men det kunne kanskje vært hyggeligere dersom folk forsøkte å forstå at noen er mer engstelige enn andre og kommentert ting på en alright måte? Hva jeg mener om UL er kanskje en annen ting enn hva andre mener og jeg har jo også hørt at noe forskning viser at det ikke er bra. Men er det så bra for barnet om mor er overengstelig da?? Håper at du klarer å finne en ro og se at det som skjer det skjer, og at mengden Ul ikke kan rette på så mye. Er klart en betryggelse og godt å se hvordan barnet har det men kanskje instinktet også hjelper deg dersom du finner en ro? Husk at de fleste barn blir født helt velskapte Lykke til! Og til dere anonyme, hva med å stå for det dere sier og bruke nick.. Sorry hormonene her. men.. hehehe.. idag er jeg litt i hundre som dere sikkert har fått med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå