Gå til innhold

Svinesund - Happyland Babyshop???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har handlet der noen ganger. Det er litt å spare i forhold til å handle på babyproffsen (barnebutikk på Nordby shopping center - Svinesund (http://www.nordby.se/)).

butikkene har litt forskjellige utvalg av merker og produkter.

Takker for svar. Er ute etter bilstol nr 2 og tvilling-/søskenvogn.

Sjekket pris på bilstol da vi var i Mora, men der ble det iallefall samme pris som her hjemme..men vi skal en tur nesten ved svinesundsgrensen likevel, så tenkte vi kansje kunne stikke innom å sjekke...

Liker ikke happyland jeg.. Er så mye fake-ting der.. Var der da jeg skulle ha vogn, men da selgeren kunne fortelle at ikke hele vogna var orginal gikk jeg et annet sted..

På Norby senteret og inne i strømstad by er det vanlige babybutikker med orginalvarer..

Jeg har handlet begge mine vogner der, og er strålende fornøyd med både service i etterkant og hjelpsomhet over telefon i forkant av kjøp.. Mitt inntrykk er altså meget bra, og prisene er lavere der enn alle andre sverigebutikker, så jeg anbefaler dem på det sterkeste!!

Annonse

Jo godt mulig de har flott service og slikt. har ikke noe å klage på det jeg heller. og det var jo dama i butikken som fortalte meg at de kunne selge vognene så billige pga at de ikke var orginale med kopier de kjøpte fra Tyskland..

Trodde faktisk ikke dette var lov engang jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...